grudnia 06, 2021

Bluza i torebka z Shein

 Hej! 

Robi się naprawdę coraz bardziej świątecznie i nastrojowo. U mnie śnieg w końcu oficjalnie spadł i mam nadzieję, że szybko się nie stopi. Poza tym ostatnio z mamą robiłyśmy pierniczki. Dom także wystrojony, brakuje tylko jeszcze choinki, ale ona raczej pojawi się dopiero przed wigilią. No i pora myśleć o świątecznych prezentach. Myślę, że w tym tygodniu wybiorę się na wstępne zakupy. 

Dzisiejszy post jednak nie jest związany z tematem świąt, a zamówieniem z Shein. Z okazji Black Friday na stronie sklepu była możliwa darmowa wysyłka na zakupy powyżej 49zł. W zasadzie często pojawia się tam taka typu promocja i najczęściej wtedy właśnie zamawiam. Myślałam też, czy w ogóle wstawiać ten post, ponieważ w listopadzie zamieściłam wpis dotyczący oszczędzania i niewydawania na zachcianki (KLIK), a teraz się okazuje, że wcale się tego nie trzymałam i w Black Friday pozwoliłam sobie na małe zakupy. Ale nie będę was oszukiwać, bo nie jestem idealna. Jednakże resztę miesiąca naprawdę pilnowałam się w tej kwestii i pochwalę się, że moje wydatki faktycznie były w listopadzie mniejsze niż we wcześniejszym miesiącu. Więc po większej części cel osiągnięty! 

Przejdźmy jednak w końcu do zawartości mojego zamówienia. Nie jest ono wielkie. Wybrałam tylko bluzę i małą torebkę.

Zacznijmy od bluzy, która zrobiła na mnie naprawdę pozytywne wrażenie. Fakt faktem rzeczy z Shein są dość tanie i nie można zawsze spodziewać się cudów i ja też przy dokonywaniu zakupu o tym myślę, tak tutaj bluza przy swojej cenie jest świetna i dobrze wykonana. Przede wszystkim sam nadruk nie wygląda na taki, który miałby się zniszczyć po pierwszym praniu. Jeśli chodzi o sam materiał, to bluza jest wykonana w 100% z poliesteru. Słyszałam, że wielu ludzi nie jest jego zwolennikiem, też ze względu na aspekty środowiskowe i to, w jakich warunkach jest on wytwarzany. Jednakże ja się do końca nie znam, a sama bluza jest naprawdę przyjemna w noszeniu, ciepła i spodziewam się, że długo mi posłuży. 

Rozmiar, jaki wybrałam, to M i jest naprawdę w sam raz. Przy bluzach właściwie nie musimy nawet za bardzo martwić się rozmiarówką. Ja preferuję i dopasowane i te oversize, więc zazwyczaj biorę po prostu rozmiar większy i wszystko pasuje. Poza tym na Shein są podane wymiary i można też się wspomóc opiniami. Tam często ludzie podają również swój wzrost czy wagę, dodają zdjęcia. 

Krótko mówiąc, bluza jak najbardziej na plus. 


Jeśli chodzi o torebkę, to też przerosła moje oczekiwania. Kosztowała mnie zaledwie niecałe 30zł, a jak na tą cenę jest naprawdę w porządku jakościowo. Co prawda łańcuch jest wykonany częściowo z plastiku, ale sama reszta wypada całkiem dobrze. Jeśli komuś on przeszkadza, można go śmiało zdjąć. Tak samo sam pasek można przyczepić lub nie i jest dodatkowo regulowany. Torebka nie powinna się szybko zniszczyć. Ma dwie przegrody wewnątrz i pomieści wszystkie najważniejsze rzeczy. Zapięcie jest na magnes. Może dla niektórych napis na torebce jest dość tandetny, jednakże mi on absolutnie nie przeszkadza. Poza tym na Shein jest sporo podobnych propozycji bez żadnego loga czy napisu. Tutaj też jestem jak najbardziej zadowolona i będę z torebki często korzystać. 




Co myślicie o tych rzeczach? Może robić częściej tego typu posty, niekoniecznie tylko z Shein? Bardzo lubię zakupy odzieżowe, a na moim blogu wpisów o takiej tematyce nie ma prawie w ogóle. Co o tym myślicie i czy interesują was takie posty?

Do następnego! 

14 komentarzy:

  1. Bluza nie wiem czy w moim stylu, ale taka podobna torebka mi się baardzo podoba :> Poliester faktycznie nie jest jakiś najlepszy:(
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno bluza, jak i torebka super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka torebek z tego sklepu i wszystkie uwielbiam :) Śliczne mają tam też sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, to świetnie, że ci się sprawdzają! To prawda, sukienki też mają bardzo fajne

      Usuń
  4. Też ostatnio przyszła mi paczuszka z shein i jestem bardzo zadowolona! ;) Widzę, że Twoje rzeczy też były strzałem w dziesiątkę :D

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Zdarza się, ale rzadko, że coś nie spełniło moich oczekiwań

      Usuń
  5. Świetna jest ta torebka! Ja właśnie czekam na paczkę z SheIn :)
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobała mi się ta torebka :D Bardzo ładnie się prezentuje :D
    U mnie śnieg tylko lekko padał, ale białego puchu zbytnio nie ma.
    Byłoby fajnie gdyby takie posty pojawiały się częściej :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger