listopada 30, 2021

Winter inspirations 2021

 Hej!

W wielu miejscach w Polsce spadł już pierwszy śnieg. W moich rejonach też można było go spotkać, ale popadał zaledwie kilka minut i się od razu stopił. No cóż. Nadal czekam na białe święta, takie jak przeżywałam za dzieciaka. Czasu trochę jeszcze jest, ale szczerze przyznam, że mnie również zdążył już złapać świąteczny vibe. Coś czuję, iż w tym roku wybiorę się szybciej na polowanie na prezenty i poza tym koniecznie muszę udekorować jakoś mój mały kącik. Bardzo lubię ten przedświąteczny okres i ogółem grudzień, choć jestem bardziej ciepłolubna, to mimo wszystko zima też ma swoje uroki. No i w związku z tym czas na post z zimowymi inspiracjami!








Jak wam się podobają?

Do następnego! 

7 komentarzy:

  1. Są świetne! Patrzyłam na nie i kojarzyły mi się rzeczy, które chciałabym zrobić w grudniu. Trafiły na moją listę.. :D
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super inspiracje :) Ja wczoraj przez te zimne, straszne wiatry nie miałam siły na nic, tylko od razu po pracy chciałam iść spać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Te inspiracje są świetne!
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne inspiracje :D Chciałabym sobie kupić taki idealny zimowy płaszcz. Niestety to co daje nam instagram czy pinterest to totalnie inna bajka niż sieciówki. Jakoś? Rok płaszcza a on ma pełno korków..
    Zapraszam również do mnie.
    Blog ♥
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne inspiracje :) Można się już wczuć w świąteczną atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger