czerwca 01, 2022

Summer inspirations 2022

 Hej! 

Trudno mi uwierzyć, że mamy już czerwiec, bo jeśli chodzi o pogodę, to niezbyt przypomina o trwającej wiośnie, a za chwilę nadchodzi przecież lato. Jakoś w połowie maja mogliśmy się cieszyć jeszcze naprawdę pięknym słońcem i ciepłem, a aktualnie dostaję tylko na telefon powiadomienia o burzach i deszczach. Niezbyt optymistycznie wchodzimy w ten nowy miesiąc. Dla mnie w dużej mierze nie będzie on zbyt radosny, bo czeka mnie znowu mnóstwo nauki na studiach. Są tu jeszcze jacyś studenci, którzy "nie mogą doczekać się" sesji? 

Jednakże z racji właśnie tego zbliżającego się lata, który, mam nadzieję, będzie obfitował w cudowną pogodę, wracam dzisiaj do was z kolejną porcją inspiracji! Zapraszam!








(Źródło - Pinterest)

Ja już nie mogę doczekać się wakacji i wyjazdów nad jeziorko! A jak u was? Macie jakieś plany?

Do następnego!

5 komentarzy:

  1. U mnie w sesji wypada tylko jeden egzamin, więc cały czerwiec będzie "udany", a co pogody to ostatnio latem bywa kapryśna i zazwyczaj w weekendy niestety pada deszcz. Powodzenia na egzaminach! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze w tym sezonie nie jadłam truskawek - muszę to nadrobić :D Jeśli pogoda nas nie rozpieszcza, to musimy rozpieszczać się sami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ju.ż też z utęsknieniem czekam na wakacje i cieplejszą pogodę. Jakoś ciągle mi zimno ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aktualnie u mnie pogoda dopisuję, mam nadzieję, że tak zostanie :) Inspirację piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak pogoda niestety nie zachęca. U mnie niestety też zapowiadają się same burze. Mam nadzieję że w końcu się ta pogoda ogarnie :) Kocham inspiracje ! Przez nie już totalnie nie mogę się doczekać lata <3

    zpsemjestlepiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger