czerwca 23, 2022

My holiday plans 2022

Hej! 

Rozpoczęliście już swoje wakacje/urlopy, czy może jeszcze czeka was trochę pracy? Ja w tym tygodniu miałam swój ostatni egzamin na studiach i w sumie oficjalnie mogę powiedzieć, iż pierwszy rok za mną! Mega się cieszę, jestem z siebie dumna i przyznam nawet, że gdy dowiedziałam się wczoraj, że zdałam, popłakałam się ze szczęścia, bo byłam niemalże pewna na poprawkę. Ale na szczęście wszystko już za mną i mogę korzystać z pełnych trzech miesięcy wolnych od nauki. A dzisiaj właśnie wracam do was z takim luźnym wpisem na temat moich planów na wakacje, które nie są jakieś obfite, ale podobny post umieściłam dwa lata temu i cieszył się sporą liczbą wyświetleń. 

Praca

Po pierwsze - praca, to mój priorytet w te wakacje, bo chcę właśnie trochę zarobić, szczególnie na jakiś dłuższy wyjazd, o ile taki się uda. Poza tym nie wyobrażam sobie też cały czas bezczynnie siedzieć i po prostu leniuchować, wolę jakiś balans. Mam nawet już pierwsze trzy dni pracy za sobą i muszę powiedzieć, że jest całkiem w porządku, na razie jestem pozytywnie nastawiona, haha, czas również szybko mi w tej pracy leci. No a tak w ciągu roku nie pracuję podczas studiów, stwierdziłam, że pierwszy rok właśnie sobie daruję, żeby się po prostu zaklimatyzować i zobaczyć, jak na razie wyglądają same studia. Może zmienię to od kolejnego semestru. 

Wyjazd na wakacje za granicę

Nigdy nie byłam na takich wakacjach za granicą gdzieś w ciepłych krajach polegających na wylegiwaniu się nad wodą, a chętnie właśnie odwiedziłabym jakąś Chorwację czy Turcję. To pierwszy raz, kiedy będę mogła sobie na takie wakacje pozwolić i właśnie mam nadzieję, że to się uda. Do tej pory z takich krajów byłam tylko w Hiszpanii, ale to była wycieczka szkolna, więc też zupełnie inna sprawa. 

Wypady nad jezioro

Uwielbiam spędzać latem czas nad jeziorem - poopalać się, potem schłodzić w wodzie, bawić się ze znajomymi. Jest wtedy tak sielsko i póki właśnie nie wyjadę gdzieś na wakacje za granicę, w 100% będę zadowolona z takiej formy odpoczynku. Zastanawiam się tylko kiedy i jak, bo wraz z rozpoczęciem studiów wszyscy się rozjechaliśmy i trudno się razem teraz spotkać. Jednakże mam nadzieję, że kilka takich wypadów nad jeziorko zaliczę! To w sumie must-have każdych wakacji. 

Oglądanie Disney+

To jest chyba punkt każdej osoby na liście wakacyjnych planów. Wydaje mi się, że też może nie starczyć czasu na wszystkie pozycje, które sobie zapisałam, choć jestem już na drugim sezonie Hanny Montany, haha. Choć nie do końca wychowałam się na bajkach i serialach Disneya, bo nie mieliśmy nigdy w domu kablówki, to teraz mam niezmierną ochotę i okazję do tego, by to nadrobić. Zresztą na platformie można obejrzeć też inne filmy czy seriale, niekoniecznie Disneya. Ja na swojej liście mam np. serial z Seleną Gomez, który jest całkiem świeży i niedługo wychodzi już drugi sezon. 
A wy wykupiliście sobie Disney+? 

Dzień zwiedzania Poznania

Choć już jakiś czas mieszkam w Poznaniu, to prawda jest taka, że nie za wiele miejsc w nim zobaczyłam, dlatego w planach właśnie postawiłam na taki cały dzień zwiedzania. Palmiarnia, Plac Wolności czy Ostrów Tumski są jednymi z moich punktów do nadrobienia. 

Przeprowadzka

To cel bardziej pod koniec wakacji, jak zacznie się kolejny semestr na uczelni. Oczywiście ta przeprowadzka będzie tylko w obrębie Poznania, ale razem z chłopakiem mamy zamiar po prostu znaleźć coś dla nas dogodniejszego, że tak powiem. Szukanie odpowiedniego mieszkania to nie lada wyzwanie, ale mam nadzieję, że uda nam się na coś fajnego zapolować. 


No i to by było tyle, jeśli chodzi o moją wakacyjną listę planów. Na pewno wiele rzeczy będzie spontanicznych i takich, których tu nie wymieniłam, ale w wakacje można sobie na to pozwolić! No i oby tylko pogoda dopisywała.

A jakie są wasze plany na tegoroczne lato? 

Do następnego!

3 komentarze:

  1. They're great plans for the summer, congratulations for passing the exams!
    I'm following you now ^^
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Za mną też już ostatni egzamin, bałam się okrutnie, witałam się z poprawką we wrześniu, ale się udało zaliczyć :D Planów masz sporo, niektóre takie prozaiczne, ale Twoje i super :) Ja cisnę z redukcją, dbam o pielęgnację, uczę się jak robić to prawidłowo, a głównym celem jest podróżować po Lubelszczyźnie, dokańczanie e-booka, być może znajdę nieco czasu, aby zacząć planować jego promowanie i spotkanie blogerek w przyszłym roku, a po tym wszystkim chodzi mi po głowie, aby wystartować z własnym biznesem już po tym wszystkim, który będzie nie na tyle absorbujące, aby pogodzić go ze wszystkimi studenckimi obowiązkami. Sporo pomysłów ogólnie chodzi mi po głowie, ale na razie jedno i potem powoli kolejne sprawy, nie wszystko na raz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. That's a great list! Good luck with your apartment hunt.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger