lipca 03, 2020

My 18 party

Wow. 
Już tęsknie za tym dniem, a jeszcze rok temu nie chciałam mieć organizowanej osiemnastki. Tak się obawiałam, czy wszystko dobrze wyjdzie, czy goście będą się dobrze bawić, czy ja będę się dobrze czuć. Czy w ogóle ta impreza się odbędzie z powodu koronawirusa. Byłam szczęśliwa, gdy okazało się, że można już organizować wesela itd. do 150 osób, ale też miałam chwilowy dylemat, czy nie przesunąć tych urodzin ze względu na moja rodzinę z zagranicy. Jednak na nich też przyjdzie czas i kiedyś się w końcu z nimi zobaczę, a decyzja o zrobieniu imprezy była najlepszą, jaką mogłam podjąć! 

Czułam się świetnie, jak jakaś księżniczka (miałam nawet koronę, haha). To był też mój pierwszy raz w długiej sukni. Wybrałam taką, bo jednak chciałam poczuć się wyjątkowo, że to jest mój wieczór. Być może brzmi to trochę samolubnie, ale jednak przy organizowaniu swojej 18 przemyślcie tą kwestię! Ważne, żebyście wy się dobrze czuli! Wy dzisiaj królujecie na parkiecie! Moja sukienka np. jeszcze się sprawdzi na studniówce w przyszłym roku. Sporo kosztowała, by ubrać ją tylko raz, haha. 

Na moim Instagramie mogliście już widzieć zdjęcia, jak wyglądałam. Tutaj dorzucam Wam tylko jeszcze z tortem.





Moja impreza też nie była jakaś super duża, zaprosiłam 40 osób wliczając w to siebie, domowników, didżeja. Jednak mimo to i tak było świetnie, taka stanowczo mi wystarczyła, w gronie najbliższych i najcudowniejszych osób.

Jestem bardzo wszystkim wdzięczna - rodzicom za tą część organizacyjną, gościom za prezenty, życzenia, miłe słowa i dobrą zabawę. Cieszę się, że wszystko super wyszło, tak jak ja to sobie wymarzyłam.

Taki krótki post podsumowujący moje cudowne 18 urodziny. 
A Wy mieliście swoje osiemnastki lub je planujecie? 

___

Oprócz tego chciałabym Wam jeszcze wspomnieć, iż startuję w konkursie Blogs From The Heart i walczę o tytuł "Blog Pisany Sercem". Także zachęcam was do głosowania na mój blog pod tym linkiem KLIK w kategoriach: "Literatura i sztuka" , "Lifestyle" oraz "Pamiętniki i pozostałe". Głosy w danej kategorii można oddawać co 24h, więc liczę na wasze wsparcie! Będę ogromnie wdzięczna!
___

14 komentarzy:

  1. Ja już dawno miałam swoją 18-stkę i też całkiem fajnie ją wspominam :D
    Miałaś przepiękną sukienkę i na studniówkę będzie idealna :D
    Świetne fotki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że osiemnastka wyszła Ci tak świetnie i że jesteś zadowolona! Wszystkiego najlepszego! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, przepięknie wyglądałaś! I nieee, nie ma w tym nic samolubnego, to był Twój dzień więc to Ty musialaś wyglądać i wyglądałaś prześlicznie <3 Ja tez nie chciałam mieć osiemnastki, ale jednak się zgodziłam i niczego nie zaluję bo było meeeeega, super się bawiłam, zaprosiłam rodzinę i znajomych naraz i wszyscy się dobrze bawili i do dzisiaj wspominamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że jesteś z niej zadowolona :D Wszystkiego najlepszego! ♥
    karolsiapsychology.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już chwile temu miałam swoją 18-stkę i cudownie ją wspominam <3 Piekną miałas sukienke! Ciesze sie, że Ci sie udala :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Dużo zdrowia, radości i sukcesów w już dorosłym życiu :)
    Bardzo ładnie wyglądałaś w tej sukience i cieszę się, że impreza się udała.
    Pozdrawiam serdecznie!!
    Ann xx
    love-english-by-ann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swoją osiemnastkę miałam trzy lata temu. Na początku planowałam wielka imprezę ale ostatecznie wyszła z tego mała imprezka z najbliższymi znajomymi. Jeśli chodzi o rodzinę to był to mały grill i to grubo po mojej osuemnstace bo akurat wtedy wypadała ona jakoś w święta wielkanocne wiec dziwnie było tak coś organizować. Mimo braku jednak wielkiej chucznej imprezy byłam zadowolona z tego co miałam. :D Fajnie więc że Twoja się też udała w tym roku nie czułam swoich urodzin w kwarantannie więc fajnie że masz urodziny jednak trochę później w końcu osiemnstke ma się tylko raz :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. JA swoją osiemnastkę miałam trzy lata temu, jak ten czas leci... meh
    Jednak miałam ją zorganizowaną tylko dla najbliższych przyjaciół, super, ze impreza urodzinowa się odbyła i była udana
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  9. super, że dobrze się bawiłaś ;)
    Śliczna sukienka.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat! Co dostałaś na 18-tke? Ja właśnie szukam prezentu dla chrześniaczki i myślałam o mini projektorze - https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/Kino-w-kieszeni-czyli-mini-projektory-PRZEGLAD. Poza tym dam jej 500 złotych w kopercie. Myślisz, ze będzie zadowolona? Ja swoją 18-tkę miałam daaawno temu i nie za bardzo wiem co warto kupić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger