czerwca 20, 2020

List to do in holidays

Hej!
Tak naprawdę został już tylko tydzień "nauki" i zaczynają się wakacje! Ja jestem bardzo zadowolona z mojej średniej na koniec tego roku i mam oczywiście też wywalczony pasek. Śmieję się z siebie, ponieważ na początku tej drugiej klasy liceum mówiłam sobie, że teraz istotna jest naprawdę nauka, a nie oceny i nie będę przechodziła tego roku z głową w chmurach, myśląc o tym, czy będzie ten pasek czy też nie. A tu taka niespodzianka! Także jestem z siebie dumna, choć myślę, że ta zdalna nauka w domu sporo mi pomogła w zdobyciu tak dobrej średniej. W piątek lecę odebrać świadectwo i cieszę się wolnym! 

Wszyscy wiemy, że te wakacje będą nieco inne niż zwykle, ale ja nie mam zamiaru bezczynnie siedzieć - przynajmniej już nie trzeba mieć maseczek wychodząc na zewnątrz, bo nie wiem jak u Was, ale dla mnie to było strasznie uciążliwe... Poza tym to raczej moje ostatnie takie beztroskie wakacje - za rok będę się już martwić studiami, więc chcę je jak najlepiej spędzić! Dlatego też dzisiaj przychodzę do Was z moją listą rzeczy do zrobienia w te lato. 

summer bucket list for a journal pop shop america

Wyjazd w góry i nad morze

Te dwa wyjazdy mam już oczywiście zaplanowane, tak więc - w lipcu razem z moim chłopakiem i jego rodziną jedziemy nad polskie morze, a w sierpniu tym razem z moja rodziną wybieramy się w polskie góry. 

Grille i domówki ze znajomymi

Kocham tego typu spotkania i wolę je zdecydowanie bardziej od klubów. W ciągu roku szkolnego mało jest do nich okazji, więc mam nadzieję, że w te wakacje spędzę trochę czasu ze znajomymi. 

affectionately

Kajaki

Coś, na co już od dawna namawia mnie mój chłopak, a ja jakoś niezbyt jestem przekonana i się boję, hah. Także ten punkt czas też odhaczyć! 

Niezapomniane nocki z przyjaciółką

Na które zawsze jakoś się długo zbieramy i nie potrafimy sobie ich zaplanować, więc w te wakacje już koniecznie muszą się odbyć! 

10 Skincare Instagram Accounts You Should Be Following - Society19

Opalić się

Jakoś zawsze mam z tym problem i całe życie chodzę blada, hah. Mam nadzieję, że podczas pobytu nad morzem będzie ładna pogoda.

Zdać na prawo jazdy

Jestem aktualnie w trakcie jazd i chyba dobrze mi idzie, lubię prowadzić autko. Byłabym przeszczęśliwa, gdybym zdała za tym pierwszym razem i miała to z głowy! 

𓂀7 no Instagram: “LifeStyle ✨➰ 𓂀 𓂀 𓂀 𓂀 #wissk7 #luxury #luxurious #lifestyle #lifestyleblogger #mercedes #benz #black #nails #nailstagram…”

Nauczyć się gotować

Jeśli już muszę, to coś potrafię sobie zrobić, z głodu nie umrę, hah, ale chciałabym jednak potrafić nieco więcej.

Rower i wrotki!

Czyli jak najwięcej ruchu - choć prawdę mówiąc to na rowerze codziennie gdzieś śmigam.

foto tumblr na bicicleta para se inspirar. Instagram: @Viihrocha

Zrobić piknik

Szczerze, to nigdy nie byłam na takim typowym pikniku z koszem owoców, lemoniadą, kanapkami, gdzieś na łące. Może tym razem uda się to zrealizować? 

Poduczyć się języków

Angielskiego i hiszpańskiego - z tego drugiego niewiele wiem ze szkoły, choć minął już drugi rok.

THEMES - SMALL MOUNTAIN THEME - Wattpad

(źródło - Pinterest)

A Wy jakie macie plany na wakacje? 

16 komentarzy:

  1. Świetne plany! Ja również chciałabym wykonac kilka z twoich podpunktów, np. kajaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne plany :) Ja mam nadzieje, ze uda mi sie do Polski pojechać na wakacje odpocząc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę świetna sprawa chyba sama muszę stworzyć taką listę :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne plany! Moim celem w te wakacje, również jest zdanie prawka :)

    Mój blog, zapraszam cieplutko!! /klik/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama chętnie zaczerpnę kilka inspiracji! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też chłopak namawia na kajaki. Pewnie w tym roku się uda, ale też sie boję, szczególnie, że wpadnę do wody. :D
    myslizglowywylatujace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. To oby udało się zrealizować plany wakacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w sumie mam podobnie, tylko zamiast w góry to do Energylandii, no i bez prawka, bo już dawno zdałam, a Tobie życzę powodzenia!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. W wakacje planuję spędzić trochę czasu z kumpelą, bo od marca się nie widziałyśmy :/
    A tak to raczej nie mam żadnych planów ;p Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wakacji już niestety nie mam. Skonczyłam ostatni rok szkoły i teraz pracuję. Mimo tego, że w pracy, jak i na dojazdy tracę całe dnie to mam wrażenie, że tego czasu i tak mam więcej niż jak chodziłam do szkoły.
    Mam nadzieję, że uda ci się wszytsko to zrealizować 😊

    Pozdrawiam

    Niallerkaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Te plany brzmią suuuper! Ja na razie czekam na sesję letnią, która z powodu pandemii przesunęła się na lipiec :( I dopiero po 17.07 wakacje :(
    Buziaki, mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Love to do these things. Mostly will soon take my bike and go on a long bike ride :)
    Happy summer!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety nie mogę pozwolić sobie na wakacje. Po pierwsze - gdy poszłam na kwarantannę, szefowa zatrudniła 2 nowe osoby (założę się, że na umowę o pracę, więc i tak z moją umową zlecenie byłabym na straconej pozycji), a dodatkowo nie raz już słyszałam, że znajomi wrócili na lawetach, bo ludzie widząc śląskie rejestracje, niszczyli im samochody. Ale co się odwlecze, to nie uciecze, wakacje jeszcze będą, a teraz są ważniejsze sprawy.
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie zdążyłam się jeszcze zastanowić nad planami ;P Mam nadzieję, że zdasz prawo jazdy <3
    U mnie ogolnie wakacje będą stresujące bo rekrutacja na studia, ale postaram się też zrelaksować :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna wakacyjna lista, chyba sama muszę taką zrealizować! A kajaki bardzo polecam, byłam kilkukrotnie i super przygoda, nie ma czego się bać
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger