maja 31, 2020

-55% na kolorówkę w Rossmannie - co kupiłam?

Zawsze, gdy jest ta słynna promocja -55% na kolorówkę w Rossmannie, wstawiam wam posta z tym, co kupiłam. Więc tym razem też taki się pojawia! 

Trochę późno się za to wzięłam, bo promocja minęła, a same zakupy zrobiłam już na jej początku, no ale cóż. Wiele się ostatnio działo, m. in. obchodziłam swoje osiemnaste urodziny(dziękuję bardzo za wszystkie życzenia pod ostatnim wpisem!). 

Przejdźmy jednak do rzeczy


Każdy produkt to totalna perełka. Niektóre są moimi ulubieńcami już od dawna, a inne podpatrzyłam u innych osób czy wychwyciłam w filmikach na Youtubie typu "Co kupić na promocji w Rossmannie?". No i jakoś też zawsze w moim koszyku ląduje kosmetyk brany totalnie w ciemno, który okazuje się hitem.


Zacznę może od dwóch produktów z Bielendy. Podkład jest już od dawna stałym gościem w mojej toaletce - cudeńko, tak naprawdę za grosze. Jego normalna cena to jakieś 20zł, więc na promocji mogłam go zdobyć za tylko 9zł! Zresztą chyba już w nie jednym poście o nim mówiłam, bo za każdym razem go kupuję. Jest lekki, ma fajne krycie, wyrównuje koloryt skóry i zakrywa niewielkie doskonałości. Na co dzień jest świetną opcją.
Natomiast jeśli chodzi o mgiełkę, to była ona właśnie produktem branym w ciemno. Potrzebowałam czegoś do utrwalenia makijażu. Jedyną rzeczą, jaką się pokierowałam był napis na buteleczce "efekt matowej skóry" i od razu mgiełka trafiła do koszyka, haha. Obawiałam się jednak, że może się nie sprawdzić, ponieważ miałam już kiedyś inną z Bielendy, która okazała się klapą i rujnowała tylko mój makijaż. Jednak tak nie było tym razem. Ta mgiełka sprawuje mi się cudownie i naprawdę fajnie trzyma oraz matowi mejkap.


Kupiłam również dwa pudry - jeden z moich ulubionych - bananowy z Wibo oraz z Lovely, którego wcześniej jeszcze nigdy nie używałam, ale podobno jest fajny, więc zobaczymy, jak się sprawdzi.



Kolejnym produktem jest chyba wszystkim dobrze znany korektor z Lovely . Mi się świetnie sprawuje. Jest po prostu dobrym korektorem z niskiej półki cenowej, a ja nie lubię przepłacać, jeśli chodzi o kosmetyki ( i dlatego większość moich kosmetyków jest wyłącznie kupionych na promocji, hah).




No i chyba największa perełka moich zakupów - wypiekany rozświetlacz z Wibo. Wypatrzyłam go gdzieś właśnie na Youtubie i jestem po prostu zachwycona. Tworzy przepiękną taflę, ma świetny pigment. Pudełko też jest bardzo dobrze wykonane i ślicznie wygląda, a w środku dodatkowo ma lusterko - mega praktyczne. Wieć jeśli ktoś szuka dobrego rozświetlacza nie za miliony, to polecam z całego serducha właśnie ten z Wibo! 




Te pomadki płynne z Eveline "Oh! My Lips" również są już od jakiegoś czasu hitem, więc tak też jedna się u mnie znalazła. Jeszcze nie miałam okazji zobaczyć, jak wygląda na ustach i ogólnie się trzyma, ale mam nadzieję, że tutaj również się nie zawiodę. 


No i coś do nawilżenia ust - moim faworytem jest właśnie ten balsam z Bebe. No uwielbiam i co tu więcej mówić? 



Z racji, że jestem uboga w paletki, postanowiłam sobie tym razem jakąś kupić i stanęło właśnie na tej z Revolution. Powiem tyle, iż jestem zwyczajnie w niej zakochana. Zawsze dla mnie najważniejszą cechą paletki była dobra pigmentacja, a ta paletka ją zdecydowanie ma. Jeszcze przy półce w sklepie miałam ogromny problem, bo nie wiedziałam którą gamę kolorystyczną wybrać - było ich kilka, a ja biedna nie wiedziałam, co zrobić, haha. No wygląda obłędnie, posiada tak śliczne kolorki, że nie mogłam się oprzeć. 



A wy? Zrobiliście zakupy na promocji? 
Do następnego!

15 komentarzy:

  1. Masz dużo fantastycznych produktów. Paleta jest bardzo ładna.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo zakupionych produktów :D Taką paletkę z Revolution zakupiła sobie moja mama, ja zdecydowałam się na drugą wersję :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zrobilam zakupów na promocji, ale też zrobiłam zakupy koosmetyczne, też napisałam posta i też mam paletkę z revolution hihi. Pokażesz na blogu albo na Insta jak sprawdzil się zestaw do ust z Eveline, wypiekany rozświetlacz i paletka???

    Pozdrawiam!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że mogę pokazać! Może pomyślę nad jakimś makijażem z wykorzystaniem ich i wrzucę posta :)

      Usuń
  4. Kolorystyka paletki totalnie w moim stylu! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Paleta jest naprawdę śliczna sądzę że u mnie jednak bardziej by się sprawdziła na wyjścia. Na co dzień raczej idę w stronę beży i jakiś delikatnych brązów. Muszę powiedzieć że też mam swoją z Revolution i szczerze też ja uwielbiam. Testowałam też puder z vibo ten bananana i super też mi się sprawdził :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku niestety nie zrobiłam zakupów w Rossmannie. Chociaż nie maluje za bardzo oczu to ta paletka tak cudownie wyglada, że chciała bym ją miec tylko dla wyglądu haha. Bardzo chce przetestować ten kolektor z Lovely, ale jak narazie nie moge na niego trafic :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym roku nie szalałam i kupiłam tylko uzupełniające rzeczy, po za tym mam paletkę z tej seri tylko w innej kolorystyce. Jest cudowna
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. co do pomadki sama taką posiadam, w konturówce się zakochałam, ale niestety pomadka bardzo wysusza mi usta.
    pozdrawiam, http://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię te paletki z Revolution. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe produkty kupiłaś :)
    Pozdrawiam Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Everything looking very nice! 👏👏👏 Thanks for sharing! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  12. Great haul! I would love to try the Bamboo powder!

    Marie
    https://theflowerduet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. niezłe łupy:) zastanawiałam się nad wypadem do rossmanna na tę promkę, ale ostatecznie się oparłam, bo akurat nic nie potrzebuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten bananowy puder! Paletka też wygląda ciekawie:)
    Pozdrawiam
    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger