maja 14, 2020

May Mix Inspirations

Hej!
W ten deszczowy dzień, w przerwie między kwarantannowymi zajęciami wracam do was z nowym mixem inspiracji. Znów zajrzałam na Pinteresta i przesiedziałam tam trochę czasu, aby nacieszyć oko, haha, to mój sposób na relaks - patrzenie na ładne obrazki. Dla mnie jest to naprawdę inspirujące. Można znaleźć nie lada pomysłów na różne stylizacje, zagospodarowanie przestrzeni w domu, makijaże, paznokcie, no praktycznie na wszystko. 
Korzystacie z Pinteresta?





Żródło - Pinterest

Do następnego!

11 komentarzy:

  1. Wieczorami gdy leże już w łóżku przeglądam go nałogowo to jedna z moich ulubionych aplikacji :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam Pinteresta, często z niego korzystam, jest bardzo wygodny. Chciałabym jednak zaznaczyć, że z racji na prawa autorskie, należy podać autorów poszczególnych zdjęć lub stronę z jakiej pochodzą (tzn. z jakiej strony zostały zamieszczone na Pinterestcie).

    Pozdrawiam serdecznie,
    Jula

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię wejść na pinteresta. TO kopalnia inspiracji w różnych kwestiach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pinterest to kopalnia inspiracji! :)


    Zapraszam do mnie:
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super inspiracje! Uwielbiam Pinterest i czesto sie nim inspiruje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Totalnie lubię! Pinterest daje mi dużo motywacji, a także zabija czasami moją nudę, gdy ta już się pojawi. Znajduje się tam chyba wszystko. Ostatnio nawet zaczerpnęłam inspiracji z gotowania. Świetna aplikacja.
    Pozdrawiam ciepkutko xoxo

    Niallerkaa

    OdpowiedzUsuń
  7. So cute inspirations~ Lovely post
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny mix inspiracji :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Taaak, też na pinteresta często wchodzę i widzę, że mamy ten sam gust hehe
    Bardzo estetyczny blog masz, obserwuję!

    Miłego wieczoru!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger