maja 25, 2020

Eighteen

Powiem tak - szybko to wszystko minęło.

Jeśli ktoś obserwuje mnie na Instagramie, wie, że w ostatnią sobotę świętowałam swoje osiemnaste urodziny. Było skromnie, ale bardzo miło je spędziłam w gronie rodzinki, chłopaka, przyjaciółki. Tylko pogoda trochę nie dopisała, ale no cóż, tak czasem bywa - to nie popsuło nam zabawy. 
Jeśli chodzi natomiast o moją imprezę 18-nastkową - od początku jest zaplanowana na koniec czerwca z racji na moją rodzinę zza granicy. Jednak w obecnej sytuacji raczej już nie będą mieli możliwości przyjechać. Liczę na to, że mimo wszystko impreza się odbędzie, został zresztą jeszcze miesiąc, a od czerwca podobno mogą być organizowane wesela. Zobaczymy, wolałabym nie przesuwać jej na inny termin.



Co mogę powiedzieć już jako dorosła osoba? 
Wcale tego tak jeszcze nie odczuwam, hah,. Jako dziecko jak najszybciej chciałam dorosnąć, a teraz? Chciałabym mieć nadal tą siedemnastkę, w głębi ducha wciąż czuję się małą dziewczynką. Z drugiej strony się cieszę, lubię urodziny, a te osiemnaste były chyba najbardziej udane w moim życiu( nie licząc jeszcze prawdziwej imprezy na sali!). Zresztą wraz z wkroczeniem w pełnoletność jestem już odpowiedzialna sama za siebie. Też to ma swoje plusy i minusy. Trochę boję się przyszłości i jednocześnie nie mogę się doczekać wyprowadzki na studia. A dzisiaj leciałam jeszcze do urzędu złożyć wniosek na dowód. Załatwianie papierkowych spraw - poznaję uroki dorosłego życia. I to dodatkowo dziwne uczucie, gdy twój własny tata nalewa ci wina. Powoli próbuję sobie uświadomić, że jednak mam już te osiemnaście lat na karku, hah. A chwilami jestem załamana, iż życie za szybko leci i mam ochotę się popłakać. Mimo to jestem szczęśliwa i staram się myśleć optymistycznie, bo wiem, że czeka mnie jeszcze sporo w życiu i zamierzam je przeżyć jak najlepiej! 




A wy jak czuliście się z faktem, że jesteście już dorośli?

Do następnego!


13 komentarzy:

  1. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!!!! Ja też mimo, że mam prawie 20 lat to nadal czuję się jak dzidzia, ale to dobrze, bo człowiek dłużej jest doroslym niż dzieckiem, a więc trzeba korzystać :P

    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego kochana! Wyglądasz niezwykle promiennie.
    Każdy wiek jest piękny, jeśli godnie go przeżyjemy. Bądź szczęśliwą <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione ale wszystkiego najlepszego ! Dużo sukcesów spełnienia wszystkich marzeń i jeszcze więcej miłości i zdrowia. Ja mam wrażenie że do mnie moja osiemnastka jeszcze nie doszła a mam już 21 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze wychodziłam z założenia, ze dorosłość to 18 lat, ale dojrzałość to zupełnie inna kwestia, o której nie można zapominać :) 18 lat to było tak bardzo dawno.. jutro będę świętowała 24 urodziny i przyznam szczerze, nie wiem kiedy to zleciało, po prostu nie wiem :D
    Tak czy siak - wszystkie najlepszego ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Happy birthday!! Wish you all the best 🎂🎂

    Would you like to become blogger friends? 👧👧 I follow you, you can find me here:
    Shades of Silvie

    Have a lovely day, darling! 🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia :D Moją osiemnastkę miałam trzy lata temu, a wspominam jakby to było wczoraj xD
    Czas zdecydowanie za szybko leci i sama się o tym przekonasz, że zanim się obejrzysz wejdziesz w magiczną liczbę 20 xD Moja osiemnastka była dosyć udana, aczkolwiek gdybym mogła zmieniłabym pewnie parę rzeczy xD
    Z okazji urodzin życzę Tobie przede wszystkim tego, abyś jednak zachowała chociaż trochę tego dzieciaka, którego w głębi serca posiadasz oraz samych sukcesów w tym dorosłym życiu ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia, szczęśicia i spełnienia wszystkich marzeń!

    Ja w dorosłość weszłam już prawie dwa lata temu i kurczę, jak ten czas szybko leci! Muszę przyznać, że aż do ukończenia szkoły nie czułam się wcale dorosła, dopiero teraz, gdy moja edukacja się skończyła, czuję jak mnie to przerasta.
    Mam nadzieję, że twoja impreza będzie wspaniała, pozdrawiam xoxo

    Niallerkaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego, ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie spóźnione życzenia ode mnie - wszystkiego najlepszego i samych dobrych wyborów w życiu :) Co do mnie, ja nie poczułam żadnej różnicy po moim urodzinach, tylko jakoś ten czas zaczął szybko lecieć hah.
    pozdrawiam, https://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego :) ja też nie czułam się dorosła w wieku 18 lat :P tak naprawdę to tylko symboliczne wejście w dorosłość ;) pamiętam, jakby to było wczoraj. A w tym roku stuknie mi 30 :P po 18 czas płynie znacznie szybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie wszystkiego najlepszego w dorosłym życiu! Powodzenia w osiąganiu sukcesów nie tylko na blogu :)!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego z okazji 18. urodzin. Mam nadzieję, że to, czego pragniesz - aspiruje i oczekuje się, że spełni się dobrze.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger