czerwca 06, 2020

No heat

Hej!
Dzisiaj krótki wpis, ponieważ mam dla Was kolejny nowy wiersz, choć w zasadzie nie taki nowy, bo ma już chyba z trzy miesiące, no ale cóż - jest to jest. Zapraszam! 



Odczuwamy głód i pragnienie każdego dnia,
Nieustannie szukamy własnego "ja",
Żyjemy schematami,
Gonimy za obowiązkami,
Malutkie Słońce potrafi nas oślepić,
Przy świetle Księżyca możemy tylko gnić.
Zatłoczeni mrokiem i zimnem świata,
Bez jakiegokolwiek ciepłego lata.




Jak Wam się spodobał?

Do następnego! 

14 komentarzy:

  1. Świetny wiersz, pięknie napisany! :) Zdjęcia również fajnie dodają klimatu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, bardzo ładny, podoba mi się! Ja nigdy nie miałam talentu do wierszy ale uwielbiam je czytać

    OdpowiedzUsuń
  3. To zaledwie dwa zdania ale super podsumowują tak wiele rzeczy tak naprawdę. Bo często wpadamy w rutynę , jakieś schematy i często się gubimy w świecie szukając tego swojego ja :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mądrze napisane i mega szacun, bo takie kreatywne osoby sie na prawdę ceni :)
    Rozwijaj się dalej :)

    A sesja świetna :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyne z czego nie jestem zadowolona to długość wiersza. Chciałam więcej i więcej. Fajnie napisane. Też kiedyś pisałam wiersze, ale przestałam i już nie potrafię do tego wrócić. Pozdrawiam xoxo
    Niallerkaa

    Photonialle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, długość wiersza zależy tak naprawdę od tego, ile chce się przekazać. Niektórym kwestiom wystarczy kilka zdań czy słów, żeby je w pełni podsumować, a na niektóre mam ochotę się rozpisać, bo tyle mi przychodzi na myśl w tym samym czasie.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. bardzo ładny wiersz, głęboki, ale prosty w przekazie :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    http://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Nie rozumiem tylko jednego fragmentu: "Przy świetle Księżyca możemy tylko gnić". O co chodzi, może jakiś mądry człowiek mógłby mi wyjaśnić?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      "Przy świetle Księżyca" - chodzi mi tutaj o noc, podczas której człowieka często zbiera na refleksje, czuje się samotny, myśli o problemach, które go przytłaczają, dlatego też "możemy tylko gnić". Dokładnie to miałam na myśli, pisząc wiersz, ale wiem, że być może nie jest to właśnie jasne w odczytaniu :D

      Usuń
  8. Pięknie napisany wiersz i trochę prawdziwy :D
    Świetne zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wiersz, bardzo prawdziwy :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wiersz!
    advertising #bealeaf #ootd #tshirt #fashion #fashionblogger #TodaysOutfit #TodayImWearing #StreetwearFashion #l4l #lavender #trend #aesthetic #pictureoftheday #vscogirl #tumblr

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wiersz. :) Ślicznie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny wiersz :)
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger