kwietnia 27, 2020

Sekrety urody od Charlotte Cho

Hej!
Jak zaczęliście ten tydzień? Czy tylko mi te dni tak szybko upływają? Przed chwilą były święta a tuż tuż majówka. Gdy zaczęła się kwarantanna, sądziłam, że ten czas będzie mi się dłużyć, a on ucieka w ekspresowym tempie. Chciałabym już wrócić do codzienności, bo powiem wam, że to siedzenie w domu strasznie mnie rozleniwia, jeśli chodzi o szkołę i naukę. 

Ale przechodząc do tematu - dzisiaj mam dla was krótką recenzję książki. Coś rzadko u mnie spotykanego, bo książek czytam naprawdę mało, ale ta mnie całkiem zainteresowała.


Jest to książka o pielęgnacji twarzy, sposobach na nieskazitelną cerę lub po prostu tak jak w tytule - o sekretach urody Koreanek.

Autorka jest z pochodzenia Koreanką, która wychowała się w Los Angeles. I ta książka właśnie jest o tyle fajna, że czyta się ją jak ciekawą historię, wiele można się dowiedzieć o Charlotte, o jej metamorfozie, o tym jak znalazła się w Seulu itd. Nie jest to stricte wypunktowany tekst, jak dbać o cerę. Wszystko ujęto w taki sposób, aby nie zniechęcało czytelnika, tylko właśnie motywowało go do działania w kontekście pielęgnacji.

I ja szczerze dzięki tej książce zmieniłam pogląd na wiele spraw dotyczących dbania o cerę, dowiedziałam się wielu nowych rzeczy, o których każdy z nas powinien pamiętać, a o których nawet nie wie - np. o stosowaniu codziennie filtru na twarz. Niby staje się to oczywiste i logiczne, gdy się to przeczyta, ale prawda jest taka, że nikt z nas nigdy tego nie robił.

I chyba jeden z ważniejszych aspektów - książka uczy takiego podejścia, aby do pielęgnacji podchodzić z przyjemnością a nie z obowiązku. A idealna cera nie jest tylko kwestią dobrych kosmetyków, ale także odpowiedniego stylu życia. 



Słyszeliście o tej książce?
Naprawdę ją polecam! 

Do następnego! 

11 komentarzy:

  1. Z chęcią sięgnę po tą książkę. Dla mnie koreanki to boginie wśród makijażu. A właściwie nie tylko bo pielęgnacji także. Maseczki koreańskie są dla mnie jednymi z tych najlepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello, I loved this post, beautiful.
    Great review!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej książce wcześniej, ale jeszcze nie miałam sposobności zajrzeć do jej wnętrza. Ostatnimi czasy zainteresowałam się sprawą pielęgnacji twarzy, więc być może warto by było zapoznać się z tą pozycją.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrowia,
    DrzDrzazga

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tej książce, ale nie wiedziałam, że jest napisana własnie w taki ciekawy sposób. Zachęciłaś mnie do niej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tę książkę w formie pdf-u :) Wspaniała recenzja!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam sporo o tej książce i właściwie od dawna chciałam ją przeczytać. Teraz mając więcej czasu dobrze jest zrobić coś dla siebie (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam i to jest jedna z książek, których naprawdę potrzebuję w moim życiu. :D

    myslizglowywylatujace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chciałabym przeczytać książkę o takiej tematyce.
    Każda informacja na temat tajników pielęgnacji kobiecej urody jest dla mnie niezwykle istotna :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam wiele razy o tej książce, ale nie czytałam jeszcze ;) Może wkrótce !
    https://milena-photomodel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo osób poleca tą książkę, może pora, żebym i ja ją przeczytała? ;)
    Buziaki, mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tej książce, chociaż wcześniej nie miałam motywacji, aby po nią sięgnąć. Chętnie się rozejrzę. :)
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka!
    Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger