listopada 25, 2022

Normalizujący krem na dzień Vianek | Recenzja

 Hej! 

Ostatnio był jeszcze jesienny post, a tymczasem mamy już prawdziwą zimę. Na dworze zrobiło się naprawdę mroźnie, spadł nawet pierwszy śnieg, choć zbyt długo się nie utrzymał. Trochę bardziej poczułam już ten cały świąteczny klimat i w tym roku skusiłam się też na kalendarz adwentowy, ale myślę, że o tym będzie osobny wpis. Dzisiaj natomiast nowa recenzja kolejnego świetnego według mnie produktu - normalizującego kremu na dzień Vianek.


Krem dostałam od siostry. Często jest tak, że jeśli jej się coś nie sprawdzi, oddaje to mi, żebym mogła przetestować. Mamy podobne typy cery, więc pieniążki przynajmniej się nie marnują, tym bardziej w przypadku gdy coś faktycznie u mnie okazuje się w porządku a nawet świetne. Tak było właśnie w przypadku tego kremu. Sprawdził mi się rewelacyjnie.

Krem dedykowany jest skórze tłustej, normalnej lub problematycznej. Ma lekką matującą formułę przeznaczoną do porannej pielęgnacji twarzy. Zawiera olej z pestek winogron, oliwę z oliwek i skwalan roślinny, które zapewniają skórze optymalne nawilżenie, nie obciążając jej. Ekstrakt z kory wierzby białej to źródło związków o działaniu ściągającym, przyspieszających redukcję zmian skórnych, które w połączeniu z witaminą B3 normalizują stan skóry.

Zgadzam się z opisem formuły kremu, bardzo mi odpowiada. Krem faktycznie jest lekki, nie obciąża, daje wręcz takie ukojenie i ma ładny delikatny zapach, taki ziołowy. Rzeczywiście jest fajnym rozwiązaniem w porannej pielęgnacji, stosując go na dzień, jednakże ja dodatkowo podkreślę, że równie dobrze sprawdza się na noc. Nie przepadam za ciężkimi kremami, takie tylko mogą zapchać moją cerę, a taka lekka opcja jest najlepsza. Natomiast na dzień świetnie matowi buzię i przygotowuje ją pod makijaż. Lubię go używać właśnie zwłaszcza, kiedy się maluję. Stanowi dobrą bazę. 

Vianek ma naprawdę fajne produkty, to moje już któreś z kolei spotkanie z tą marką. Miałam już tonik z tej linii i również byłam zadowolona. Uwielbiam zapach tych kosmetyków, bardzo mi wpada w gust. Poza tym cena także nie jest wygórowana, a sam krem jest dość wydajny. 

Co myślicie? Może mieliście już ten krem?

5 komentarzy:

  1. Nie miałam tego kremu. Kupuję tylko do cery suchej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam wersję na noc i ona daje mocno siarką :D Był fajny, ale jednak nie wróciłabym do niego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam firme, lubie :) Produkt zdecydowanie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś go chyba miałam i w miarę fajnie mi się go używało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kocham wersję na noc i latem to mój must have wręcz. Z tej linii polecam też żel do mycia twarzy i szampon do włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger