marca 26, 2022

Zamówienie z Shein

Hej! 

Z racji wejścia, w sumie już pełną parą, w wiosnę odświeżyłam ostatnio nieco moją szafę i pojawiły się w niej nowe ubrania. Co prawda może nie do końca są w kolorystyce, która kojarzy nam się z tą porą roku, ale potrzebowałam zdecydowanie czegoś nowego, rozumiecie, o co chodzi. Kobieta potrzebuje raz na jakiś czas kupić sobie kolejne ubranie, bo starsze robią się już nudne, haha. Jak widzicie sami po tytule, ubrania zamówiłam na Shein. Co więcej zamiast ciuszków tym razem zainteresowałam się także kosmetykami, jakie oferuje sklep i zaopatrzyłam się w jeden bronzer. Więc jeśli jesteście ciekawi, co konkretnie pojawiło się w moim koszyku, zapraszam do dalszego czytania! 

Pierwszą rzeczą jest bluzka z długim rękawem o ostatnio dość modnym brązowym kolorze. Szczerze przyznam, że wcześniej jakoś niespecjalnie podobał mi się ten kolor i nie rozumiałam całego tego "zachwytu", ale jednak przekonałam się do zakupu właśnie takiej bluzki i aktualnie jestem zachwycona. Jest to naprawdę ładny odcień, pięknie wygląda. Jeśli chodzi o samą bluzkę, to wypada równie nieźle, choć nieco mnie zdziwiła. Myślałam, że będzie bardziej luźna, a jest mocno dopasowana i do tego typu crop top, więc dobrze, iż wzięłam większy rozmiar. No i wygląda po prostu rewelacyjnie, z tego wyboru jestem jak najbardziej zadowolona. 

Link do bluzki - KLIK

Kolejna rzeczą są zwykłe czarne dresy z wysokim stanem. W mojej szafie właśnie brakowało tego typu spodni. To jest rozwiązanie zarówno świetne, jeśli chodzi o domowy chill jak i nawet na wyjście z domu. Ostatnio byłam w nich na uczelni dobre kilka godzin i jest to naprawdę niesłychana wygoda w porównaniu do jeansów. Kiedyś raczej nie wyszłabym w dresach, ale fakt jest taki, że można z nich stworzyć naprawdę fajny outfit. Materiał tych dresów jest całkiem w porządku, choć coś czuję, że zacznie się szybko kulkować. Od spodu jest naprawdę przyjemny, "milusi". Dresy mają fajne duże kieszenie. Jednym większym minusem jest samo szycie. Doszłam w końcu do wniosku, że spodnie można ubierać w dwie strony, bo nie mają nawet metki, aby wywnioskować, gdzie jest właściwy przód, a gdzie tył. No i w związku z tym materiał nie będzie się nigdy dobrze układał, gdy usiądziemy. Po prostu jest go tam za dużo. Ale za to, gdy stoimy, wszystko wygląda świetnie. Ciekawa sprawa. Mimo wszystko polubiłam się z tymi dresami.

KLIK

Ostatnią rzeczą z ubrań jest znów crop top, ale tym razem z krótkim rękawem i w czarnym kolorze. To taki kolejny basic do szafy, z którym można stworzyć wiele fajnych stylizacji. Bardzo podoba mi się tutaj ten dekolt w V jak również przy pierwszej bluzce. Bardzo lubię takie topy, w zasadzie każdy z Shein mi się sprawdza.

KLIK

Ostatnim zakupem jest bronzer w płynie w kolorze Soft Tan. Słyszałam w sumie same pozytywne opinie na temat kosmetyków od Shein, więc sama się na coś skusiłam. I powiem, że faktycznie jestem bardzo zadowolona, bronzer jest świetny. Odcień, który wybrałam, jest chłodny i naprawdę pięknie wygląda na buzi. Fajnie się z nim pracuje, daje bardzo ładny, nieprzesadzony efekt, ale można go też na spokojnie budować. To o wiele lepsza opcja, moim zdaniem, zamiast tradycyjnego bronzera w pudrze. Bynajmniej mi jest łatwiej w rozprowadzaniu. Poza tym szata graficzna produktu jest śliczna i zdecydowanie przyciąga uwagę. Wcale nie wygląda jak kosmetyk z niższej półki. 

KLIK

Ogółem jestem zadowolona z tego zamówienia, w zasadzie to nawet nigdy się tak jakoś specjalnie nie zawiodłam na Shein. Staram się po prostu czytać opinie i dobrze wybierać rzeczy. A co wy myślicie? 

Do następnego!

15 komentarzy:

  1. Super jest to Twoje zamówienie ❤️‍🔥

    OdpowiedzUsuń
  2. Te topy mega mi się podobają! I kolor brązowy tak samo- mega się cieszę, że jest teraz modny :D Sama muszę taki nabyć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajnie prezentuje się ten czarny crop top :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z tego sklepu dwa śliczne płaszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko w moim guście :) Ja również jeszcze nie zawiodłam się na Shein, zawsze jestem zadowolona z moich zamówień. Ten brązer bardzoo mnie kusi, na pewno wpadnie do koszyka przy kolejnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bronzer jest naprawdę fajny, za tę cenę rewelacja

      Usuń
  6. Sama zamawiam na Shein i jestem mocno zadowolona. Poza tym strona oferuje mnóstwo kodów zniżkowych dlatego wcale za dużo się nie płaci. Najbardziej w oczy chyba mi wpadły dresy. Sama chyba też takie zamówię bo brakuje mi takich :D

    zpsemjestlepiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda, ale normalnie już Shein ma dość niskie ceny, więc się opłaca jak najbardziej :)

      Usuń
  7. Pomimo tego, że nie kupuję na SHEIN, to chętnie zobaczyłabym zdjęcia tych ubrań na sylwetce.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, masz rację, najlepiej prezentują się rzeczy na sylwetce. Myślę nad tą kwestią, bo nie ukrywam, że chętnie bym w taki sposób ubrania pokazywała, ale nie chcę po prostu robić zdjęć w lustrze, haha, rozważam inne lepsze alternatywy i mam nadzieję, że kolejnym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. The crop tops are cute, and the bronzer sounds great too!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie kupowałam jeszcze nigdy niczego z Shein, choć nie raz się nad tym zastanawiałam :)


    https://odcienie-koloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger