lutego 28, 2022

Spring inspirations 2022

 Zdecydowanie przywołuję już wiosnę. Chyba każdy z nas potrzebuje trochę świeżości, dobrej pogody, przede wszystkim ciepła na zewnątrz, żeby posiedzieć w ogrodzie czy wyjść na dłuższy spacer. Ta pora roku sprawia, że wracają chęci do życia. Ma coś takiego w sobie, co daje kopa do działania albo chociażby poprawia od razu nastrój. Wiosna to mój ulubiony okres i tak jak nigdy szczególnie jej wyczekuję. Sami wszyscy przyznamy, że ostatni czas nie jest zbyt kolorowy. Wiem, iż zmiana pory roku wiele nie zmieni, ale chociaż może wywoła ten cień nadziei na lepsze jutro. Jeśli chodzi o mnie, to już po pierwszym dniu powrotu na studia padam z nóg. Szczerze przyznam, że mój plan zajęć jest niezbyt ciekawy, a tydzień zaczynam pięcioma wykładami, więc na uczelni w poniedziałki spędzam dobre ponad osiem godzin. Wracając dzisiaj wieczorem do mieszkania marzyłam wręcz, żeby było już właśnie cieplutko, żebym nie musiała wracać już za ciemna. Uwielbiam długie dni, kiedy słońce zachodzi późnym wieczorem. No i dlatego tak spragniona tej wiosny wracam dzisiaj z wpisem z wiosennymi inspiracjami. 







A jak wasze plany na kolejny semestr na uczelni? Też wyczekujecie wiosny tak jak ja?

Do następnego! 

5 komentarzy:

  1. Ja wiosny nie moge sie doczekać. Potrzeba mi jej

    OdpowiedzUsuń
  2. What a refreshing post! Love these inspirations!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje, uwielbiam takie posty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak ! Totalnie nie mogę doczekać się wiosny słońca i tego ciepła. Gdy jest słońce a u mnie było ostatnie przez trzy pełne dni byłam niesamowicie produktywna :3 Teraz znów jest szaro buro i ponuro i totalnie niezachęcająco do robienia czegokolwiek :( Cudowne inspiracje wszechobecne tulipany zachęcają mnie tylko do tego by odwiedzić najbliższą kwiaciarnię :D

    zpsemjestlepiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger