stycznia 13, 2022

Casual OOTD | Kurtka z House'a

 Hej! 

Dzisiaj wracam z postem, którego chyba nikt by się nie spodziewał, a tym bardziej ja. Nie jestem blogerką modową, ale jednak coś pokusiło mnie na tego typu post. Chcę próbować różnych rzeczy, nie zatrzymywać się tylko na tym, co piszę dla was zazwyczaj. Ostatnio właśnie szukałam dość intensywnie czegoś nowego. Powiem wam, że zaczynałam nie raz pisać nowy post, ale po kilku zdaniach uznałam, iż to nie to. Ten wpis już na pewno się pojawi i pojawił, skoro go czytacie.

Ostatni raz post z jakimś outfitem pojawił się dobre kilka lat temu, chyba jak jeszcze chodziłam do gimnazjum. Wtedy w sumie nawet dość często jak na mnie pojawiały się takie rzeczy na blogu. Pamiętam, że wyciągałam wtedy moją młodszą siostrę na ogród, czasem nawet musiałam ją wybłagać, żeby zrobiła mi zdjęcia, haha. Potem uznałam widocznie to za męczące. Zresztą posty z outfitami od gimnazjalistki to chyba nic ciekawego, tak się śmieję. Poza tym mój gust raczej nie należy do wyrafinowanych, lubię bardziej basicowe propozycje, proste ubrania, które mogę wykorzystać w wielu stylizacjach. Ale nikt nie powiedział, że nie mogę z tej racji się z wami nimi podzielić, więc przełamałam się. Tym razem nie wyciągałam nikogo do zrobienia mi zdjęć i zrobiłam je po prostu w lustrze, tak na początek. Jednakże powiem, że trudno jest znaleźć po pierwsze: dobre miejsce, aby zdjęcia wyglądały estetycznie, tym bardziej zimą i tym bardziej w Polsce, gdzie zamiast śniegu jest raczej jakaś fleja i błoto, łatwo zmarznąć i szybko robi się już na dworze ciemno, no i po drugie: trzeba wygospodarować sobie czas, trzeba mieć chęci i chętnego do zrobienia zdjęć, bo jednak zdjęcia w lustrze czy z samowyzwalacza to nie to samo. 

Nic nie szkodzi, niedługo przyjdzie wiosna i można będzie pomyśleć o czymś innym. A tym czasem przejdźmy już do rzeczy.

Tak jak już wspominałam, będzie to bardzo klasyczny outfit z wykorzystaniem kurtki, którą udało mi się kupić na wyprzedaży. Jest to gruba pikowana kurtka z takim lśniącym wykończeniem, myślę, że dość teraz modna. Tak jak w tytule, kupiłam ją w Housie. Jest naprawdę ciepła, wiec jeśli polujecie na jakąś kurtkę, to zdecydowanie tą polecam!


(Tak, na stoliku mam lekki bałagan, haha, zauważyłam to po fakcie)

Do tego moje ulubione ostatnio botki z Primarku. Są naprawdę świetne! Z tego, co pamiętam, kosztowały mnie około stówki, a nadal są praktycznie w idealnym stanie. Bardzo podobają mi się właśnie takie wysokie sznurowane buty na grubej platformie, pasują do wielu stylizacji, no i oczywiście są świetnym rozwiązaniem na zimę. 

Czapeczkę mam z Sinsaya, a szalik również z Primarku. Do szaliczka już mogłabym się nieco przyczepić, ponieważ szybko zrobił się mniej ładny, gdzieś się tam kilka razy zahaczył itp. i wychodzą mu nitki. 

Jeśli chodzi o "bazę" to zarówno spodnie jak i bluzę mam z H&M. Bluzę mam już w szafie dobry czas i jest to po prostu crop top, które tak btw. uwielbiam właśnie w połączeniu ze spodniami z wysokim stanem. 



Co myślicie?
Wolicie takie klasyczne rozwiązania czy może nieco więcej kolorów i coś bardziej ciekawszego? 
Na pewno będę walczyć z samymi zdjęciami, bo jak sami widzicie, nawet rano zimą nie ma najlepszego światła wewnątrz.

Ja niestety zmykam do nauki przed sesją, która zbliża się nieubłagalnie, a raczej wszystkie zaliczenia, które mam jeszcze przed nią. 

Do następnego! 

4 komentarze:

  1. Świetny look! A kurteczka mega Ci pasuje ;)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja :D Podoba mi się kurteczka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz ;) Ja bym pewnie w takim crop topie zmarzła okrutnie, szczególnie teraz kiedy za oknem kilkanaście stopni na minusie :D Trzymam kciuki za sesję, ta też przede mną, mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You look fabulous wearing the high-waisted light blue H+M jeans styled with the crop H+M sweatshirt.
    They look very fashionable both by themselves and also being worn with the shiny quilted jacket.
    I love that Spring is coming, and look forward to seeing Spring flowers, Spring fashions and Spring colours. :D

    my blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger