sierpnia 15, 2021

Pomysł na prezent z Koszulkowy.pl

 Hej!

Po małej nieobecności wracam do was z nowym postem. Właściwie dwie godziny temu wróciłam do domu z wyjazdu w góry i stwierdziłam, że skoro mam wolny wieczór, to czas najwyższy coś tu wrzucić. Ale dzisiaj nie o moim wyjeździe, a o produktach, które dostałam we współpracy z Koszulkowy.pl . Jest to sklep internetowy z szerokim wyborem pomysłów na prezent na każdą okazję. Można w nim znaleźć m.in. koszulki z nadrukami i kubki. 

Ja pokusiłam się na coś uniwersalnego, dla siebie. Z racji że sklep głównie skupia się na koszulkach z nadrukami, tak wybrałam. Napis oczywiście adekwatny do mojego hobby. Natomiast kubeczek po prostu mnie zauroczył, myślę, że każda dziewczyna byłaby zadowolona z takiego prezentu, haha, nawet jeśli nim jest po prostu kubek. A przecież kubków w domu nigdy za dużo!


Jest tego naprawdę wiele, wiele nadruków do wyboru, zarówno w przypadku kubków jak i oczywiście koszulek. Można znaleźć fajne propozycje dla rodziny, przyjaciół, chłopaka czy dziewczyny lub po prostu dla siebie. Na dzień mamy, taty, na urodziny itd. Są zabawne teksty jak i te urocze. Od wyboru do koloru. Łatwo odnaleźć się na stronie sklepu. Są nawet zakładki podzielone na propozycje prezentów zależnie od zawodu czy hobby. Można też wykonać własny projekt, jeśli nic z podanych propozycji nie przypadnie wam do gustu. 



Jeśli chodzi o moją koszulkę, to jest naprawdę przyjemna, ładnie wykonana, nadruk porządny, nie trzeba się bać, że szybko zacznie się niszczyć. Duży plus, ponieważ zazwyczaj przy takich koszulkach miewamy wątpliwości o jakość nadruku.
No i oczywiście oprócz koszulek czy kubków sklep oferuje wiele więcej produktów. Są np. poduszki, bluzy czy torby, tak samo z szerokim wyborem wzorów. Myślę, że warto odwiedzić ich stronę, jeśli nie macie pomysłu na prezent. Ja na pewno jeszcze kiedyś skorzystam z ich oferty, bo bardzo mi się spodobała.

Może słyszeliście już o tym sklepie?
Jak podobają wam się ich produkty? 

Do następnego!

4 komentarze:

  1. Sklep znam i produkty mają naprawdę bardzo fajne :D
    Super koszulkę sobie wybrałaś oraz świetny kubek :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ;) takie koszulkii z sentencjami są fajnym pomysłem na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sklepu nie znam ale lubię takie pomysły na prezent, wiec muszę tam zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny tshirt, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger