sierpnia 30, 2021

Fall inspirations 2021

 Hej!

Czy wy też już czujecie tą jesień? Pogoda w ogóle nam nie sprzyja, jest chłodno, brakuje słoneczka i często pada. Autentycznie siedzę teraz w bluzie i ciepłych leginsach, a ostatnio zaczęłam wieczorami też pić herbatę. Mimo że już zaraz wrzesień, to ja nie zakończyłam jeszcze swoich wakacji i mam plany, do których potrzebuję dobrej pogody! Hah. Wracając z gór miałam nadzieję, że jeszcze uda mi się pójść nad jezioro, trochę się poopalać, a tu klapa. I tak pomyślałam, że skoro w sumie jesień już do nas idzie, to najwyższy czas na jesienne inspiracje. Oczywiście jesień też ma swoje atuty, a na te zdjęcia z Pinteresta przyjemnie się patrzy, więc nie ma co narzekać, sweterki też są fajne! 









Jak wam się podobają?

Do następnego! 

10 komentarzy:

  1. Piękne inspiracje :) Sama też już zapisuję jesienne inspiracje :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2021/07/siostrzana-sesja-bonprix.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing photos and the photographer was so professional. Thanks for sharing.
    Kisses.
    Waiting for your next post.

    You are welcome to visit my blogs:
    www.Exam-Cares.blogspot.com
    www.HolidaysView.blogspot.com
    www.DaNasib.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe inspiracje! Co prawda do jesieni jeszcze trochę, ale warto pomyśleć już o wymianie szafy :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje. ja niestety też już czuję jesień. Planowałam jakieś weekendowe domki we wrześniu ale pogoda raczej mi popsuje plany :p

    OdpowiedzUsuń
  5. These are gorgeous Fall inspirations! Love that mustard color dress!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super inspiracje.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten czas kiedy można łączyć jeszcze letnie sukienki z ciepłymi wełnianymi swetrami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny artykuł ;) miło się czyta :) psycholog lublin pozdrawia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger