marca 02, 2021

Spring inspirations 2021

 Hej!

Uwielbiam, gdy przez otwarte okno słychać już śpiew ptaków, a promienie słońca oświetlają jasno pokój. Aż ma się ochotę po prostu wyjść na zewnątrz i zaczerpnąć tego świeżego wiosennego powietrza. Wiosna to zdecydowanie moja ulubiona pora roku. Zawsze wraz z nadejściem wiosny jakoś wracają mi siły do działania i uświadamiam sobie, że już niedługo wakacje i upragnione wolne. Nie wiem, czy w tym przypadku, w tym roku też tyle wolnego będzie, ale na pewno znajdzie się na ten odpoczynek czas. 
Mimo wszystko zapraszam dzisiaj na kolejny mix inspiracji!








(Źródło - Pinterest)

Jak Wam się podobają inspiracje? 
Też uwielbiacie wiosnę jak ja? 

16 komentarzy:

  1. mam tak samo, ze gdy czuje wiosne, jakos lepiej mi sie zyje ;) dziekuje za inspiracje! pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, ja już się nie mogę doczekać wiosennej pogody i kwiatów. Śliczne inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać ciepłych dni i mrożonej kawy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tego typu inspiracje!


    Pozdrawiam cieplutko,
    Faustyna, ❤SPRING OUTFITS❤

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo bym chciała już nosić takie lekkie stroje :P póki co nadal swetry xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, wiosenne inspirację. Szkoda, że za oknem nadal śnieg :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje :*
    Buziaki ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful inspirations! I'm excited for Spring fashion!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Superanckie inspiracje! :)
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo klasycznie, ah juuż wyczekuję te wiosnę :)

    https://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już się nie mogę doczekać słonecznej wiosny! :)
    Pozdrawiam, Werka

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, inspirujące zdjęcia :)
    Lubię takie posty ❤

    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam taką pogodę. Fakt, że natura budzi się do życia. Promienie słońca wpadające do naszego mieszkania... Ach, mam nadzieję, że już niedługo pokażę się ta piękna wiosna :)
    Bardzo ładne, wiosenne inspiracje. Choć ja bym dodała w nich więcej wyrazistego koloru! :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger