lutego 07, 2021

I close my eyes

Hej!

W tą mroźną i śnieżną niedzielę wracam do was z kolejnym wierszem. Przyznam szczerze, że bardzo podoba mi się jego klimat. W zasadzie mimo że napisałam do tej pory już naprawdę wiele wierszy, to nie każdy jest tym wyjątkowym, o którym na pewno będę pamiętać, co nie zmienia faktu, że każdy jest na swój sposób unikalny i wartościowy. Tak, czasem zapominam nawet o istnieniu jakiegoś wiersza i nie sądzę, żeby było w tym coś złego. Lubię potem do nich wracać, ale po prostu przy każdym towarzyszą mi inne uczucia i za każdym razem, gdy chcę coś nowego stworzyć, nie mam tej samej weny, nasuwają mi się różne słowa, jednak nie zawsze potrafię je połączyć w całość. Dlatego na blogu pokazuję wam te, o których na pewno nie zapomnę, z których jestem dumna najbardziej. Poza tym są oczywiście jeszcze wiersze, których pewnie nigdy nie ujawnię, bo są nadzwyczajnie zbyt prywatne. 

Zapraszam do czytania!


Zamykam oczy
Nie widzę, nie czuję już nic
Delektuję się ciszą i spokojem
Jak kubkiem dobrej kawy
I mogłabym tak bez końca
Żywiąc się jedynie wdychanym powietrzem
Tej chłodnej, suchej zimy.
Wiem jednak, że trzeba wracać
Nie można w ten sposób uciekać
Rzeczywistość nadal tu jest
Która napiera, rani, kuje
A ja muszę sobie z nią poradzić
Otwieram więc oczy
Żuję, gnam, bo to mi pozostało
Ale do delektowania się wrócę znów niebawem.


Co o nim myślicie?

Do następnego!

21 komentarzy:

  1. Świetny wiersz :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się wiersz, mega życiowy - myślę że każdy może się z nim utożsamić, pozdrawiam
    https://nnowakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. What a lovely poem! Thanks for sharing.

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wiersza, a zdjęcia nieba niesamowite :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, delikatny emocjonalny wiersz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sądzę że ten wiersz ma serio fajny klimat. Czytając go wyciszyłam się i miałam chwilę by się nad tym zastanowić. To piękna rzecz więc nie przestawaj tego robić i życzę dużo weny twórczej !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful Poem!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiersz bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wiersz :) Z przekazem.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się! Mam wrażenie, jakby uspokajał, bo czytając go mimowolnie zwolniłam
    Pozdrawiam!

    Photonialle

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, gratuluję twórczości! Wiersz ma w sobie coś niezwykłego - zachęcającego by poddać się chwili refleksji! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wiersz i piękne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger