grudnia 17, 2020

Mini prezenty last minute

 Hej!

Do świąt został już tak naprawdę zaledwie tydzień i jeśli nadal nie macie pojęcia, co sprezentować bliskim pod choinkę czy może nie wiecie o co te prezenty wzbogacić, to przychodzę dzisiaj z kilkoma małymi pomysłami, które możecie wykorzystać, aby dopełnić wasze świąteczne prezenty.

• Świeczki


Ja osobiście uwielbiam świeczki i myślę, że większość kobiet je kocha, więc żadna by raczej takim prezentem nie pogardziła. Dają one naprawdę fajny klimat no i zapach! A jeśli chodzi właśnie o zapachy, to wybór jest spory, np. Pepco w tym roku wiele oferuje, są nawet gotowe zestawy zapachowe. Fajnym dodatkiem mogą być też po prostu wkłady czy tzw. podgrzewacze do świecznika, jeśli ktoś taki ma. Ja akurat kupiłam sobie te najzwyklejsze, bezzapachowe, ale też właśnie w Pepco jest wiele zapachowych do wyboru.

Krem do rąk


Kremy, które wam pokazuję, skradły moje serduszko, tym jak po prostu wizualnie wyglądają. No czyż nie mają uroczych opakowań? Poza tym ślicznie pachną. Ale ogólnie rzecz biorąc krem do rąk, to naprawdę praktyczny prezent, tym bardziej, gdy nadchodzi zima i chyba nie tylko ja mam przesuszone ręce. Co więcej taki w słodkim wydaniu może sprawić wiele radości jak w moim przypadku, hah. 

Zdjęcie


Wywołane wspólne zdjęcie w ramce być może jest banalnym pomysłem, ale moim zdaniem nadal całkiem fajnym, takim od serca i na pewno trafionym!

Maseczki


Chyba kolejna rzecz, którą lubi każda kobieta, tylko haczyk tkwi w odpowiednim wyborze, bo wiadomo, że każdy z nas ma inną cerę. Ogólnie kosmetyki są już sprawdzonym pomysłem na prezenty i jak najbardziej praktycznym. Zresztą produktów w obecnych czasach jest już tyle, że można łatwo coś wybrać.

Książka


Być może nie każdy czyta, sama czytam bardzo rzadko i jakoś nie interesuję się książkami, ale każdą książkę, którą dostałam kiedykolwiek pod choinkę, przeczytałam i myślę, że takie podarunki raczej nie trafiają w głąb szafy czy kurzą się tylko na półce. Nawet jeśli dana osoba nie czyta, istnieje spore prawdopodobieństwo, że sięgnie po tę książkę. Zresztą książki to nie tylko fantastyka i fikcja. Jeśli znasz zainteresowania tej osoby, to łatwo można znaleźć coś odpowiedniego. 

Skarpety


Kolejny oczywisty prezent, ale sprawdza się równie świetnie jak reszta! Chyba każdy o tym wie i chyba każdy chociaż raz w życiu dostał na święta skarpetki. Zresztą kto ich nie kocha? Zwłaszcza tych mega grubych i ciepłych w jakieś fajne świąteczne wzory. Ja nie zliczę ile już takich miałam. 

Co myślicie o tych pomysłach?

Do następnego! 

8 komentarzy:

  1. Świeczki i skarpety to klasyk, ale zazwyczaj udany <3 ogołem to świetne masz zdjęcia! Maseczki uwielbiam ale tylko peel off bo zwykłych nie chce mi się zmywać xD mysle ze z tych zdjec mozna tez sprobowac zrobic jakis kolaz :)

    Pozdrawiam! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam w tym roku dla bliskich fajne skarpety do prezentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie przeurocze skarpety :D Ja miałam zawsze problem co dołożyć by nie było tak pusto :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam świąteczne skarpetki. :D W tym roku też się pojawiły w moich prezentach. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym dostała w prezencie świeczki, maski lub książkę to na pewno byłabym z takiego upominku zadowolona :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam świeczki, świetnie sprawdzają się jako prezent :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysły super i ponad czasowe, zapomniałaś jednak o kubkach!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super propozycje . Lubię zapach wanilii ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger