grudnia 12, 2020

Christmas and winter inspirations

Hej!

Melduję, iż świąteczny vibe chyba też już przybył do mnie, zresztą za niecałe dwa tygodnie mamy święta i szczerze teraz już nie mogę się doczekać! Mój dom jest cały w światełkach, tak, że wieczorem robi się naprawdę klimatycznie, choinka też kupiona, więc pewnie niebawem będziemy ją ubierać. Aż to dość dziwne, bo zazwyczaj co roku choinkę mieliśmy na ostatni moment, hah. Co prawda prezenty jeszcze niezapakowane, ale są w trakcie realizacji. No i dziś wracam do was z świąteczno zimowymi inspiracjami. Zapraszam! 








Źródło zdjęć: Pinterest

Do następnego! ♥ 


11 komentarzy:

  1. Kocham takie inspiracje ! Uwielbiam je oglądać bo są najbardziej urocze i wprowadzają najbardziej w klimat świąt :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne inspiracje, ale dobrze, jakbyś jeszcze oznaczyła autorów zdjęć/źródła :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są z Pinterestu - jeśli nie wspominam o tym w treści posta, to jednak zawsze na koniec pod zdjęciami podaję źródło. Jak przeczytałam twój komentarz, to aż sprawdziłam dwa razy, czy na pewno podałam, ale chyba ci to umknęło, hah.
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. Uwielbiam oglądac takie inspiracje!
    również czuję już tę atmosferke .. :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje. Też lubię oglądać takie zdjęcia, trzeba się cieszyć świątecznym klimatem póki na to czas :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje. Te choinki jakie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. These are wonderful Christmas inspirations!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze, aż sama się dziwię, że nie wpadłam na takie wrzucenie czekolady do kubka z kakao. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje, sama uwielbiam takie szukać co jakiś czas i wstawić na bloga :)

    www.dbuniek.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne inspiracje, uwielbiam ten grudniowy klimat!
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger