października 10, 2020

♥ Jesienne inspiracje ♥

 Jesienną aurę da się odczuć już w pełni, za oknem pada deszcz, dni są coraz chłodniejsze i lada chwila zaczną spadać kolorowe liście z drzew. Można spędzić nieco więcej czasu w domu i poświęcić chwilę dla siebie. Garderoba też już zmienia się na tę cieplejszą. Ja wróciłam do picia herbaty wieczorami i po domu chodzę teraz tylko w ciepłych kapciach świnkach, hah. 

Dzisiaj tematycznie mam dla was trochę jesiennych inspiracji z Pinteresta. 

Zapraszam!











Do następnego! ♥

9 komentarzy:

  1. ale bym nosila te sweterki <3
    pozdrowienia!!
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz coraz częściej piję sobie herbatkę , i te zdjęcia uświadomiły mi że muszę sobie kupić więcej jesiennych sweterków bo jakoś mało mam ich w swojej szafie :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne inspiracje :) Lubię zawsze zdjęcia paznokci z pineresta :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie jesienne inspiracje. Jesień to najlepsza i najbardziej klimatyczna pora do takich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię oglądać takie inspiracje :D Świetne te jesienne looki i w ogóle klimat taki jesienny, super!
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień przyszła w tym roku dość nagle, ale muszę powiedzieć, że cieszą mnie wieczory w kocyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Inspiracje sa suuper! Jejku, nie dosć, że teraz jest ten korona, to jeszcze rozne grypy i przeziębienia. Tego nie lubię:(

    Zapraszam również do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, time passes by so fast. We only have a few months left until 2021 😶

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger