sierpnia 07, 2020

Half of the vacation

 Bardzo szybko minęła ta połowa wakacji, a we wrześniu wracamy prawdopodobnie do szkoły. Na tą wiadomość bardzo się ucieszyłam, chcę tam wrócić, tym bardziej, że czeka mnie teraz klasa maturalna, a nauka zdalna nie bardzo mi się w tym przypadku widzi. Z drugiej strony powrót do szkół jest też dość nielogiczny, ponieważ z dnia na dzień pojawia się coraz więcej przypadków zachorowań. Myślałam, że wracając do szkoły, będziemy jakoś rozdzieleni na mniejsze grupy i będzie wymóg noszenia maseczek, a tu nic z tych rzeczy. Jednakże, według mnie, musimy po prostu nauczyć się żyć z tą chorobą, nie zwalczymy jej. 

Póki co cieszę się wakacjami i piękną pogodą, której takiej w tym roku chyba jeszcze nie było. Jest naprawdę ciepło! A będąc ostatnio na trzy dni na wyjeździe nad jezioro ze znajomymi, pogoda w ogóle nam nie dopisywała i prawie cały czas padał deszcz. No cóż. A teraz nie wyobrażam sobie, jak będę już w przyszłym tygodniu chodzić po górach w taką gorączkę, haha. Jednak jest pogoda, to trzeba z niej korzystać! Szkoda tylko, że nie mam miejsca w ogrodzie, gdzie mogłabym się poopalać. 

Dorzucam trochę fotek znad Bałtyku i do następnego! 





8 komentarzy:

  1. Zdjęcia super!
    Mam nadzieję, że ja też wrócę normalnie na studia, bo to jak to u mnie wyglądało to była porażka.

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko jak oglądam te fotki to aż nie mogę się wprost doczekać mojego wyjazdu nad morze ! A co do powrotu sama jestem ciekawa jak to będzie chociaż ja edukację wznawiam dopiero w październiku :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki! Ja uwielbiam takie wypady nad morza. Można super wypocząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę, chociaż niedawno wróciłam :D
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia <3
    Kurde, dziwne, że nie będziecie rozdzieleni i w maseczkach, w Belgii było to obowiązkowe i chyba dzięki temu, zachorowalność nie wzrastała

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne zdjęcia z plaży:)
    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post prosto z pola lawendy -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie powrót do szkół też jest trochę nielogiczny, zwłaszcza tak jak napisałaś pojawia się coraz więcej przypadków zachorowań, a noszenie maseczki w szkole moim zdaniem powinno być obowiązkowe zwłaszcza,
    że poza szkołą w miejscach publicznych i tak trzeba ją nosić. Z pogody trzeba korzystać :D
    Super fotki :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger