sierpnia 21, 2020

Fashion inspirations - Back to school 2020

 Do rozpoczęcia nowego roku szkolnego został lekko ponad tydzień, tak więc wracam do Was oczywiście z serią Back to school !

Z formalności, jeśli kogoś to ciekawi - idę teraz do trzeciej klasy liceum i w tym roku szkolnym będę zdawać maturę; mój profil to politechniczny - rozszerzam matematykę, fizykę oraz informatykę.

Dzisiaj natomiast trochę modowych inspiracji, jak można ubrać się do szkoły, co mi przypadło do gustu, przeglądając Pinteresta, hah. Zapraszam! 








(źródło - Pinterest)

Mam jeszcze zaplanowane dwa posty z tej serii. Jak można się domyślić - jeden będzie z moim przyborami szkolnymi czyli klasyk, a drugi sami zobaczycie.

Jak Wam przypadły do gustu inspiracje?
Do następnego! 

10 komentarzy:

  1. U mnie rok akademicki rozpoczyna się dopiero za ponad miesiąc i sama nawet nie wiem jak to będzie :D Podziwiam za rozszerzenia bo sama bym skazała się na porażkę bo to totalnie nie moja bajka :D A co do stylizacji z chęcią je wykorzystam bo trafiają w mój gust :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Superanckie propozycje zestawień! :)
    Powodzenia w nauce.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje bardzo w moim stylu ;) Czekam na post o przyborach, uwielbiam takie xD
    Powodzenia w 3 klasie! Ja też byłam na takim jakby matfizie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już co prawda szkołe mam dawno za sobą ale niektóre stylizacje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też już po szkolnej edukacji, co nie zmienia faktu że stylizacje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne stylizacje. Do wielu z nich idealnie pasowałby ten zegarek sportowy https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/xiaomi-mi-watch-revolve. Ja właśnie przymierzam się do jego zakupu. Lubię sportowe zegarki. Łączę je z wieloma moimi stylizacjami. Świetnie zastępują biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super propozycje! Idealne dla mnie! a do szkoły super sie nadają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna inspiracja modowa! Ten strój w stylu szkolnym sprawia, że ​​osoba wygląda młodziej i jest bardziej energiczna.

    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Outfity bardzo stylowe!
    Co prawda szkołę już skończyłam, ale na codzień mogę wykorzystać.
    Jak jeszcze się uczyłam, to przez pierwszy tydzień wygladlaam jak milion dolarów, ale później nosiłam już tylko luźny dres i wygodne, ciepłe bluzy, hahah.

    Pozdrawiam xoxo

    Niallerkaa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger