czerwca 12, 2020

Moje pierwsze paznokcie hybrydowe od Semilaca

Hej!
Od siostry na urodziny dostałam zestaw z Semilaca do paznokci hybrydowych. O dziwo nigdy nie lubiłam robić sobie paznokci, nie miałam do tego cierpliwości i nie jestem dobra w takich czynnościach manualnych wymagających precyzji. Na dodatek moje ręce strasznie się trzęsą nawet, jak robię sobie selfie, hah. Jeśli na jakąś okazję chciałam mieć zrobione paznokcie, umawiałam się do kosmetyczki. Także ten prezent mnie dość zdziwił, ale no cóż, ucieszyłam się, a siostra zmusiła mnie do nauki. 


Zdążyłam już się nieco podszkolić do tego czasu, więc paznokcie, które Wam dzisiaj pokażę, nie są moimi pierwszymi tylko tak naprawdę trzecimi. Nadal ćwiczę i nadal nie wychodzą one jeszcze dobrze, ale jest lepiej niż było za pierwszym razem! Gdybym pokazała tamte, to chyba spaliłabym się ze wstydu, haha. Poza tym chyba nigdy nie miałam tak długich swoich naturalnych paznokci! Musiałam je nieco zapuścić, ponieważ ja mam dość krótką płytkę paznokcia, a u kosmetyczki zawsze je sobie przedłużałam. 


W skład takiego początkowego wchodzi oczywiście lampa do utwardzania wraz z ładowarką, waciki, blok polerski, cleaner i aceton, baza i top oraz trzy lakiery - dwa są narzucone (jasna czerwień i bardzo jasny róż), trzeci kolor lakieru można sobie wybrać (mi siostra wybrała taki karmel).





Ja jeszcze dokupiłam sobie taką krwistą czerwień, którą mam właśnie na paznokciach. 
A tak się one prezentują: 


Do zestawu jest też oczywiście dołączona instrukcja - opis, co należy robić krok po kroku / jak zdjąć hybrydę. Wszystko jest jasno opisane, są dołączone obrazki, tak naprawdę nic trudnego. Na swoje pierwsze paznokcie poświeciłam ponad godzinę czasu, a dzisiaj zrobiłam je w niecałą.

Co myślicie? 
Robicie same paznokcie czy chodzicie do kosmetyczki? 

9 komentarzy:

  1. Śliczne paznokcie! Ja nigdy nie miałam hybryd i zawsze sama sobie robię paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszły bardzo ładnie! ;) Ja też sama robie sobie hybrydy. U kosmetyczki byłam tylko raz. Jak tylko mam czas to bawię się we wzorki, takie "swoje" paznokcie bardziej się docenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne wyszły, ja niestety nigdy jeszcze nie miałam hybryd.
    Pozdrawiam Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Ci to wyszło! Ja robiłam przez jakiś czas, ale niestety mam uczulenie.
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne wyszły! Ja nie mam cierpliwości do robienia samemu paznoki haha. Wole już pójśc do kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja robię czasem sama, czasem u kosmetyczki ;)
    ślicznie Ci to wyszło, zazdroszczę ładnej płytki.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Paznokcie robię sama, a Twoje pięknie się prezentują :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyszło :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorek, zazdroszczę, wyglądają super :)
    Pozdrawiam
    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger