października 28, 2019

Movie, blankie and tea

Z tytułowymi słowami tego posta kojarzy mi się jesień - dobry film, kocyk i herbatka.
Ale szczerze przyznajmy się, że mało w tym okresie jesiennym jest właśnie takich wieczorów. Jednak każdy zasługuje na chwilę odpoczynku i spędzenie go właśnie w taki sposób (o ile lubisz filmy i herbatę).
Dzisiaj chciałabym polecić Wam kilka tytułów, które ostatnio miałam okazję obejrzeć i bardzo mi się spodobały, ale nie tylko, bo pojawią się też stare klasyki.

1. Planeta Singli

Znalezione obrazy dla zapytania Planeta singli

Co prawda obejrzałam tylko pierwszą część i trzecią, tak jakoś się złożyło, ale myślę, że cała trylogia komedii jest równie świetna. Rzadko zdarzają się polskie filmy, które naprawdę są warte obejrzenia.

 2. 2012

Znalezione obrazy dla zapytania 2012

Teraz totalnie inny klimat - film katastroficzny, z akcją. Zazwyczaj takich za dużo nie oglądam, jakoś mnie nie porywają, ale ten hitowy film jakoś mnie zaintrygował. Ukazana wizja końca świata to przecież bardzo interesujący temat, to jak ludzie się zachowują i co robią, co dzieje się z naszym światem fizycznym.

3. Diablo. Wyścig o wszystko

Znalezione obrazy dla zapytania diablo wyścig o wszystko

Kolejny polski film. Miałam okazję obejrzeć go w kinie na początku roku, a że zauważyłam wcześniej, że gra tu mój ulubiony aktor - Mikołaj Roznerski, to musiałam go zobaczyć!
Niektórzy twierdzą, że jest to słabia kopia Wszystkich i Wściekłych. Szczerze przyznam że akurat, tego filmu nigdy na oczy nie widziałam, ale tutaj ten polski "odpowiednik" bardzo mi się spodobał. Jest akcja, gdzieniegdzie jakiś wątek miłosny i jest historia chłopaka, który bierze udział w nielegalnych wyścigach, aby zdobyć pieniądze dla chorej kuzynki. 

4. Harry Potter

Znalezione obrazy dla zapytania harry potter

Ostatnio z moim chłopakiem oglądaliśmy całą serię Harry'ego Potter'a od początku. Ja go po prostu uwielbiam i mogę oglądać w kółko, mimo że też nie jestem jakąś super fanką fantastyki, science fiction itd. (filmów Marvela nigdy nie widziałam, tak samo Star Wars'ów). Myślę, że nawet jeśli też nie jesteście zwolennikami tego typu, to Harry Potter to konieczność, warto mu poświęcić uwagę.

5. American Pie

Znalezione obrazy dla zapytania american pie

Przy niczym nie uśmiejecie się tak jak przy tym klasyku. Idealny film dla tej starszej młodzieży (mnóstwo zboczonych wątków, przekleństw itd.) Sama nie wiem, dlaczego wcześniej go nie znałam i muszę nadrobić kolejne części!

6. Szczęściarz

Znalezione obrazy dla zapytania szczęściarz

I na koniec coś idealnego dla każdej nastolatki - melodramat. To mój ulubiony gatunek i najbardziej mnie zawsze porywa. Ten film ma już dobre kilka lat, ale chyba nie jest aż tak dość znany. W każdym razie warty obejrzenia.

Widzieliście już te filmy? Jakie są wasze faworyty? 

15 komentarzy:

  1. Prawie wszystkie kojarzę i też lubię te filmy :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za Harrym, a i tak zawsze oglądam. Planeta singli jest super, polecam też drugą część. Zdecydowanie najlepsza polska komedia ostatnich lat :)

    hello-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem filmiarą i widziałam każdy co najmniej raz :D
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja uwielbiam wracać właśnie do starych klasyków i niektóre potrafię oglądać w nieskończoność!

      Usuń
  4. 2012! Uwielbiam ten film! To zdecydowanie mój faworyt.
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam większość z nich ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość kojarzę, ale nie wszystkie obejrzałam. Muszę to nadrobić w najbliższym czasie, gdy tylko znajdę chwilę dla siebie.
    Pozdrawiam xoxo
    mój blog-zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jakiś wolny wieczór, może jeszcze w ten weekend, się znajdzie :)
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  7. Oglądałam 2012- jest świetny :)
    Ja ci polecam film Sierpień w hrabstwie Osage :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawił mnie ''2012'', nigdy nie słyszałam o tym filmie, a brzmi ciekawie.
    ,
    matiime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger