października 21, 2019

Photoreport from Spain

Znikłam na pewien czas - właśnie z powodu mojego wyjazdu do Hiszpanii, ale też niestety udało mi się w tym tygodniu zachorować i do dziś jestem jeszcze na antybiotyku. Być może trafiło mnie coś podczas wycieczki.
Strasznie ubolewam, nienawidzę być chora, nawet jeśli oznacza to leżakowanie w łóżku cały dzień i odpoczynek od reszty świata. Naprawdę wolałabym być chora w wakacje, niż teraz nadrabiać te zaległości w szkole i pisać stare sprawdziany i kartkówki.
Ale wróćmy do tych milszych chwil z Hiszpanii. Dzisiaj mam dla was małą fotorelację właśnie z oto tego wyjazdu






Te zdjęcia są jeszcze z Francji - z Awinion.







Przepiękna Barcelona 





Lloret de Mar 







I kilka zdjęć z muzeum Salvadora Dali ( jeśli nie wiecie kto to - to dość słynny malarz współczesny, który zmarł tak naprawdę stosunkowo niedawno)



 Ten obraz chyba jest najbardziej znany








W zasadzie większość tych zdjęć można było zobaczyć u mnie na bieżąco na instagramie, zachowałam nawet na profilu całe instastory, raczej nie ma tam nic więcej niż tu, ale i tak zapraszam, chociażby do zaobserwowania 


No i jakoś zdjęć - blogger strasznie mi ją psuje, nie wiem, czy tylko ja tak mam (przy okazji napiszcie mi w komentarzu), ale musicie mi wybaczyć. 

Do następnego!

12 komentarzy:

  1. Super zdjęcia! Zazdroszczę Ci strasznie tego muzeum Salvadora Dali.

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wiem co czujesz; też nie nienawidziłam być chorą w roku szkolnym, nadrobienie zaległych sprawdzianów i kartkówek jest wykończające.
    Przepiękne fotografie! :)
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jest wiedzieć, że ktoś zna mój ból :)
      Dziękuję!

      Usuń
  4. Cudowne zdjęcia! <3
    https://sylla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Te rejony Hiszpanii nie są w moim top,ale są ładne❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja aż takiego doświadczenia nie mam, więc niezbyt mogę się wypowiedzieć na temat innych miejsc w Hiszpanii :D

      Usuń
  6. Cudowny powrót do wakacji! Nigdy nie byłam w Hiszpanii ale koniecznie muszę odwiedzić:)

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger