lipca 01, 2023

Summer inspirations 2023

Jak na razie dobrze mi idzie z moją regularnością i mam nadzieję, że będzie tak chociażby przez całe lato. No i przyszedł już pierwszy dzień lipca! Nawet nie zdawałam sobie z tego sprawy, póki nie usiadłam do pisania tego postu. Dzisiaj natomiast wracam do Was z letnimi inspiracjami, oczywiście ze sporym opóźnieniem przez moją dłuższą wcześniejszą nieobecność. Wszystkie inne wpisy z inspiracjami wstawiałam jeszcze przed faktyczną zmianą pory roku, ale stwierdziłam, że inspiracje to taka tradycja na moim blogu i trzeba koniecznie jej dotrzymać. Lato też już od dawna mamy w zasadzie w pełni. Co nieco popada, ale z reguły jest naprawdę przepiękna pogoda i pozostaje tylko wykorzystywać ją w pełni. No ale bez zbędnego przedłużania, zapraszam do obejrzenia letnich inspiracji z Pinteresta.









Jak Wam się podobają?

Do następnego!

5 komentarzy:

  1. Super inspiracje. Mega klimatyczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje, cieszy mnie, że panuje coraz większa moda na naturalność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Super inspiracje, ja po prostu kocham takie zdjęcia :) Pinteresta mogłabym przeglądać godzinami :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie inspiracyjne zdjęcia :)
    Co do regularności uważam, że jest dosyć ważna w świecie blogowym, ale jak coś nie idzie to po prostu nie idzie kropka. Nie ma co się zmuszać. Czasami dzieje się tyle w naszym życiu, że blog spada na drugi plan, no cóż tak też się zdarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie inspiracje na blogach i chętnie oglądam. Uwielbiam taką estetykę zdjęć jak te powyżej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger