września 07, 2022

Autumn inspirations 2022

Hej! 

Wam też trudno uwierzyć w to, że mamy już wrzesień? Ostatnie dni lata mijają w mgnieniu oka i za chwilkę powitamy jesień. Nawet pogoda daje już o tym znać, bo praktycznie z dnia na dzień skończyły się upały i nieco się ochłodziło. Rano nie ma mowy o wyjściu do pracy w samym krótkim rękawie. Ja musiałam ubrać jeszcze bluzę i skórzaną kurtkę, a i tak było dosyć zimno. Chyba mimo wszystko wolę lato i upały niż taką chłodną pogodę. 

Jednakże jak się domyślacie, zresztą nie ma co się domyślać, bo to już widać po tytule, haha, wracam dzisiaj do was tradycyjnie z jesiennymi inspiracjami. Co jak co, ale każda pora roku ma swój urok i swoje plusy i jesień również bardzo lubię właśnie za ten niepowtarzalny klimat. I choć już teraz wstawiam ten post, u mnie wakacje wcale się jeszcze nie kończą i prawdopodobnie w następnym tygodniu w końcu wybieram się na najprawdziwszy urlop. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli i te małe marzenie się zrealizuje. Tymczasem zapraszam do oglądania inspiracji! 









Jak wam się podobają?

Do następnego!

4 komentarze:

  1. Nie przepadam za jesienią, ale świetne inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo ! jak uwielbiam takie inspiracje ! :) ..jakoś patrząc na takie fotografie, jesień wydaje się być przyjemniejsza. Oby taka była - piękna, polska jesień.

    OdpowiedzUsuń
  3. jesień nie jest moją ulubioną porą roku, ale staram się jakoś ją sobie umilić. Takie zdjęcia potrafią odczarować tę smutną porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful inspirations! Fall is such a fun season.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger