lipca 10, 2021

|2| Movie favourites

Hej!  

Sporo się zbierałam do tego postu, kolejnej części ulubieńców filmowych, bo minęło już pół roku, ale no cóż. Byle czego tutaj nie wrzucę, a szczerze też nie wiele ostatnio oglądam. Jednakże coś się uzbierało, więc zapraszam!

Teraz albo nigdy


Bardzo przyjemna komedia z Jennifer Lopez w głównej roli. 
Bohaterka - pracownica marketu - chce udowodnić, że nawet w dużej korporacji mogą dać sobie radę osoby bez wyższego wykształcenia. 
Nie ma za wiele co mówić. Myślę, że film jest świetną opcją na piątkowy czy sobotni wieczór. Ja bardzo się wciągnęłam w fabułę i mimo że oglądałam sama, to myślę iż film jest także fajnym pomysłem dla par. 

Teoria wszystkiego


Myślę, że wielu z was zna ten film i pewnie wielu też obejrzało. Ja przyznam się szczerze - dopiero w tym roku go zobaczyłam. 
Historia oczywiście opowiada o życiu Stephena Hawkinga, wybitnego naukowca. Opowiada o rozwoju jego choroby, ale także o miłości. Film jest naprawdę poruszający i przepiękny. Moim zdaniem wiele uświadamia, zwłaszcza to, iż mimo przeciwności losu, człowiek może zrobić wiele i przeżyć szczęśliwie życie. Bardzo podoba mi się podobieństwo aktora grającego głównego bohatera do Hawkinga. To dodaje dużo autentyczności filmowi. Zdecydowanie trudno go potraktować obojętnie. Myślę, że każdy powinien go obejrzeć. 

Trzy kroki od siebie


Teraz czas na coś bardziej młodzieżowego, opowiadającego oczywiście o miłości dwojga nastolatków. 
Chora na mukowiscydozę Stella poznaje podczas pobytu w szpitalu również chorego na mukowiscydozę Willa. Dziewczyna i chłopak się w sobie zakochują, ale niestety dzieli ich choroba. Osoba cierpiąca na mukowiscydozę nie może mieć kontaktu z inną taką osobą. 

Pewnie każdy z nas domyśla się przebiegu tej historii. Tak naprawdę wyprodukowano wcześniej już wiele podobnych filmów , np. "Gwiazd naszych wina" czy "Ponad wszystko", lecz mimo tego podobieństwa film jest naprawdę równie ciekawy. Jeśli ktoś jest fanem tamtych produkcji, fajną propozycją może być właśnie "Trzy kroki od siebie".

Chłopak z sąsiedztwa


Kolejny film z udziałem Jennifer Lopez. Moim zdaniem całkiem fajny thriller, ale zdaję sobie sprawę, że pewnie nie każdemu podejdzie do gustu. Historia jest dość prosta - dojrzała kobieta wpada w oko nastoletniemu sąsiadowi, który dostaje wręcz obsesji na jej punkcie. Początek filmu jest spokojny, ale koniec bardzo dramatyczny i też trochę, muszę przyznać, rozczarowujący, szybko się kończy, brakuje happy end'u, na który czekałam. Jednakże myślę, że warto obejrzeć.

Szybcy i wściekli 9 


Byłam na tym filmie oczywiście w kinie, jako że niedawno wyszedł.
Mimo że nie widziałam żadnej z poprzednich części, bardzo mi się podobał. Stwierdziłam, że zaryzykuję, rezerwując miejsca w kinie, i nie żałuję. Fakt, iż nie wiedziałam nic na temat fabuły, prawie w ogóle nie przeszkadzał w oglądaniu. Akcja totalnie mnie porwała i jestem naprawdę zadowolona. 

______________

Widzieliście już te filmy? Co myślicie?

Do następnego!

7 komentarzy:

  1. Ze wszystkich filmów oglądałam dwa z Jennifer Lopez :)
    2 i 4 tytuł bardzo mnie zainteresował, na pewno obejrzę te filmy w wolnej chwili.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam tylko "Teorię wszystkiego" - bardzo mi się podobał, w ogóle bardzo lubię filmy biograficzne :)
    Serie "Szybkich i Wściekłych" też lubię, więc pewnie kiedyś obejrzę 9 część :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chłopak z sąsiedztwa brzmi ciekawie tym bardziej że ja jestem fanką takich filmów. Natomiast o szybkich i wscieklych nie słyszałam dobrych opinii Ale to może dlatego że mówiły to osoby które oglądały poprzednie części;)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze Cie zaskocze, ale nie widzialam zadnego z tych filmow :D jednak cos czuje, ze pomoglas mi znalezc cos ciekawego na niedzielny wieczor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Nie widziałam ani jednego z podanych filmów :D Ależ mam zaległości, muszę to szybko nadrobić. Wszystkie tytuły brzmią ciekawie. Chętnie obejrzę :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, nie widziałam żadnego z tych filmów! :P ale na pewno mam w planach szybkich i wściekłych, to nasz obowiązkowy punkt programu, bo cała seria bardzo nas bawi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz albo nigdy i Chłopak z sąsiedztwa- uwielbiam ❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger