czerwca 16, 2021

Summer inspirations 2021

 Hej! 

Szczerze to trochę się spóźniłam z tym postem, bo w zasadzie lato mamy już od początku czerwca. Praktycznie cały czas jest teraz piękna pogoda, bardzo ciepło, no i nadchodzą też upały. Już planuję w weekend wybrać się nad jeziorko, trzeba korzystać! Ale wracając do tematu, to dzisiaj wracam oczywiście z nowymi wakacyjnymi inspiracjami. Patrząc na te wszystkie zdjęcia, aż mam ochotę wybrać się gdzieś dalej, ale na razie trzeba się cieszyć tym, co mamy na miejscu. Nie planuję w te wakacje żadnego wyjazdu za granicę, zresztą przez te restrykcje nawet mi się odechciewa. Na pewno jadę jeszcze w nasze polskie góry, a dalej zobaczymy. To moje najdłuższe wakacje w życiu i chcę je jakoś wykorzystać, choćby tylko w Polsce, i tak będą udane!

Tymczasem zapraszam was już na inspiracje 









Jak wam się podobają?
Jakie wy macie plany na te lato? 

Do następnego! 

6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, latem będę wypoczywał, ale nie wiem gdzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne inspiracje! Aktualnie jestem na etapie rozważań nad jakimś wyjazdem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. These are brilliant inspirations for summer!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega są te inspiracje ❤️ buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. tego dzisiaj potrzebowałam💕

    https://julialukasikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger