maja 25, 2021

Zamówienie z Shein i moje wrażenia o sklepie

 Hej!

Mamy już końcówkę maja, wow. Czas tak szybko leci, zwłaszcza kiedy dużo się dzieje. U mnie ostatnio znowu dynamicznie. Matury się skończyły, świadectwa rozdane, to zaczął się czas imprez. Poza tym w ostatnią niedzielę obchodziłam swoje urodziny. Dość skromnie, ale wpadło kilku znajomych z niespodzianką i tak przesiedzieliśmy cały wieczór. Szkoda tylko, że pogoda cały czas nie taka, jaką byśmy chcieli. Na początku czerwca wybieram się nad morze, więc mam nadzieję, że słońce jak najszybciej do nas wyjdzie i zostanie na długo. 

Dzisiaj wracam do was z moim zamówieniem z Shein. Pewnie każdy zna ten internetowy sklep, poza tym w tym roku też o nim bardzo głośno. Ja jednakże zamawiam stamtąd ubrania od zeszłego lata, więc mam już wyrobioną o nim jakąś opinię i też dlatego pokusiłam się na tego typu post. 

Tym razem zamówiłam sobie cztery rzeczy. Ze względu właśnie na to, iż niedługo lato, wybrałam dwie koszulki typu "crop top", spodenki jeansowe i dodatkowo takie futrzane klapki - stwierdziłam, że będą świetne do chodzenia w domu. 

Może zacznę od szortów. Koniecznie chciałam jakieś wybrać, ponieważ w mojej szafie może mam tylko jedne jeansowe spodenki. Shein ma ogromny asortyment szortów, zresztą chyba jak wszystkiego innego, ale ostatecznie postawiłam na taki czarny klasyk. 



Wybrałam rozmiar M. Obawiałam się, że spodenki będą zbyt krótkie, poza tym dziewczyny w komentarzach na dole pisały, iż lepiej wziąć rozmiar większy. I spodenki są w długości akurat, jednakże odstają nieco w szerokości, głównie w talii, ale nie spadają. Wystarczy założyć pasek i wszystko jest w porządku. Natomiast jeśli chodzi o materiał i wykonanie, to naprawdę jest całkiem dobrze. Raczej nie wiele odbiegają od sieciówkowych szortów. Jestem tak pół na pół zadowolona. W mojej opinii są trochę nieproporcjonalne długością a szerokością.

Koszulki wybrałam dość proste. Jedną w moim ulubionym kolorze - zielonym, który bardzo mi pasuje do urody, a drugą białą, która pewnie świetnie się sprawdzi na upał, ponieważ jest dość cienka i ma przyjemny materiał, ale za to też prześwituje i trzeba do nie ubierać jasny stanik. 



Natomiast ten pierwszy crop top ma bardziej streczowy materiał i niestety raczej niezbyt przewiewny, więc na upał się nie sprawdzi, ale mimo to koszulka jest bardzo wygodna i już zdążyłam się z nią polubić. 

Jeśli chodzi o klapki to jestem w nich zakochana, są tak przyjemne, ciepłe i też raczej dobrze wykonane, nie powinny się szybko zepsuć. Jedyny minus to taki, że zostawiają  na stopach te futerko, bynajmniej teraz z początku, zobaczymy później, czy nadal będą zostawiać. Oprócz tego naprawdę są świetne. 


Z tego zamówienia jestem całkiem zadowolona, poza tym dość szybko przyszło, bo w niespełna bodajże półtora tygodnia, gdy czasem czekałam ponad dwa. 

Generalnie bardzo lubię robić zakupy w tym sklepie. Jest tanio, jakościowo rzeczy są w porządku, lecz zawsze warto czytać opinie pod spodem przed zakupem i komentarze właśnie dotyczące jakości czy rozmiaru. To bardzo ułatwia wybór ubrań. Moim zdaniem Shein to świetna alternatywa sieciówek, w których czasem jest o wiele drożej, a nie wszystkich stać na jeansy za 150zł. Odwołam się też do opinii innych ludzi, którzy zastrzegają sobie zakupów w tym sklepie, ponieważ ubrania produkowane są w Chinach w złych warunkach. Prawdę mówiąc każda właśnie inna sieciówka ma ubrania produkowane w Azji, nawet Nike czy Adidas i tego typu marki. Wystarczy spojrzeć na metki i często są tam takie kraje jak Pakistan, Sri Lanka, Bangladesz, gdzie produkcja rzeczy wygląda podobnie. A większość społeczeństwa ubiera się w centrach handlowych. 

Ja z Shein właśnie bardzo lubię zamawiać sobie koszulki, w zeszłym roku kupiłam nawet dwie sukienki, które są naprawdę świetne i ludzie o nie pytali. Ostatnio na maturę zamówiłam bluzkę i spódniczkę, za które dałam grosze a niczym nie odbiegały od ubrań z innych sklepów. Poza tym polecam też stamtąd biustonosze sportowe, mój jest rewelacyjny. Na żadnej rzeczy nie zawiodłam się na tyle, że miałam ochotę ją odesłać, raczej zawsze miałam pozytywne wrażenia. Planuje jeszcze zamówić sobie coś z działu rzeczy do domu czy akcesoriów, jestem ciekawa jak te rzeczy wypadną.

A wy robiliście kiedyś zakupy na Shein? Co o tym uważacie? 

Do następnego!

6 komentarzy:

  1. Świetna reklama, sklepu nie znam, ale teraz jak widzę tylko lata za oknem brakuje. Powodzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Często natrafiam na ten sklep, właśnie przy okazji recenzji, czy zdjęć na IG ale jeszcze nie miałam okazji nic stamtąd kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie kupiłam żadnych ubrań na tej stronie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy nic tam nie zamówiłam, ale ubrania wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zakupy. Ja raz robiłam duże zakupy z Shein i z większośći rzeczy byłam zadowolona. Zaskoczona bylam dość szybką wysylką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger