maja 04, 2021

Odnośniki do ładnych gifów na instastories

Hej!
 
Jak spędziliście majówkę? Ja szczerze jeszcze trochę na nauce, a resztę czasu na leniuchowaniu. Pogoda też niestety nie dopisała. Ta wiosna jest strasznie deszczowa, ale nic nie poradzimy. Ja dzisiaj jestem już po pierwszym egzaminie maturalnym, ale nie będę się o tym rozwodzić. Myślę, że kiedyś napiszę o mojej maturze osobny wpis. Poza tym dziękuję za tak miłe komentarze odnośnie właśnie matury, trzeba się trzymać tylko tego, że będzie dobrze.

Dzisiaj natomiast wracam z krótkim wpisem, mam nadzieję, że jak najbardziej pomocnym. 
Ja osobiście bardzo lubię czasami wrzucić coś na instastory i bardzo lubię korzystać z różnych naklejek, gifów. Ale tu pojawia się problem, bynajmniej pojawiał się do pewnego czasu, ponieważ trudno było mi znaleźć jakieś ładne, pasujące estetycznie gify, po samych nazwach nie wiele można wyszukać. A w zasadzie jest tego naprawdę wiele, jeśli wiemy, gdzie szukać. Chcę podzielić się moimi ulubionymi odnośnikami (?), hasłami, pod którymi można znaleźć fajne, ładne gify. Jednakże poza tym wiele takich podpowiedzi jest np. na Pintereście, to prawdziwa skarbnica, haha, gdzie ja sama się inspiruję. 
 
• Greendotori
 

• Scriptbynora
 
 
• Artbymiriam
 
 
• White word
 

• Calligraphy
 
 
• Rizzprints
 

• Lizmosley
 

• Giulialain
 

Lubicie używać gifów? Jak wam się podobają te propozycje?
 
Do następnego!
 

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam urozmaicać zamieszczane zdjęcia na IG o różne gify. Zawsze wyszukuję je po nazwach, nie wiedziałam, że można wpisywać takie hasła. Bardzo przydatny post! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś wyszukiwałam tylko po nazwach i nigdy nie mogłam znaleźć tego, na czy mi zależało
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bardzo ładne gify :D Zbytnio ich nie używam, ale Twoje propozycje mi się podobają :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z tobą są super.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne :)
    Przydatny post, pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tworzyłam kiedyś podobny wpis :) Fajnie znać takie sposoby, na upiększenie swojego story :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci za ten post :D Ostatnio wzięłam się za poważniejsze prowadzenie konta na Instagramie i brakowało mi właśnie takich gifów, najbardziej jednak brakuje mi gifów z napisami po polsku, jest ich bardzo mało albo ja nie potrafię ich wyszukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, super, że mogłam pomóc :D
      Faktycznie, tych po polsku jest bardzo mało

      Usuń
  7. ooo świetny post! ja nigdy nie mogę znaleźć takich ładnych wlepek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Matura w toku a kasztany jeszcze nie kwitną ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze koniecznie zapisać sobie te wyrażenia, bo przydadzą się na pewno!
    Pozdrawia, MAda

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo super, na pewno się przydadzą :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja majówkę spędziłam w domu, na odpoczynku bo moja praca mnie wykańcza. Ja lubię czasem używać takich gifów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne! Chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojaaaa !!! ale mega są te gify akurat :D nie miałam pojęcia, że można tak znaleźc takie fajne muszę to zapisać sobie wsyztsko :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger