kwietnia 27, 2021

Kocham wiosnę

 Hej!
 
Chwilę mnie tu nie było, ale jak można się domyślić, jest to po części spowodowane nieubłaganie zbliżającą się maturą. Został zaledwie tydzień i nie wierzę w to, jak ten czas szybko leci. Szczerze powiem, że im bliżej, to mniej zapału do nauki, ale walczę i staram się jak najwięcej zrobić. Nie ukrywam, jak strasznie jestem tym wszystkim zmęczona i już marzę o wakacjach. Znalazłam chwilę czasu w przerwie między zajęciami i skłoniło mnie, żeby tu zajrzeć, coś napisać.
 

Poza samą nudną nauką działo się wiele innych rzeczy, bynajmniej to, że sama spotkałam się blisko z koronawirusem i miałam ponad dwutygodniową kwarantannę. Całe święta spędziliśmy z rodziną w domu. Nie powiem, nudziłam się, mimo że miałam tak naprawdę mnóstwo czasu na naukę, ale kto się cały czas uczy? Pozwoliłam sobie trochę na lenistwo. Koniec końców wszystko skończyło się dobrze i w sumie kwarantanna szybko mi zleciała. Poza tym kilka dni temu obchodziliśmy z chłopakiem nasze trzy lata i zrobiliśmy sobie małą wycieczkę autem, pospacerowaliśmy, zrobiliśmy a la piknik, bo mimo że kwiecień, to pogoda trochę słaba, no i obowiązkowy punkt - McDonald's , haha. Sytuacja strasznie ogranicza i nie było dużego wyboru, ale nie było też mowy o siedzeniu w domu, więc cieszę się, jak spędziliśmy tamten dzień. A jeszcze z nowości, to udało mi się kupić nowy laptop, na którym właśnie piszę i jestem na razie bardzo zadowolona, mam nadzieję, że na długo mi posłuży. Mój stary komputer po prostu wołał już o litość, a że odłożyłam sobie pieniądze z 18nastki, to stwierdziłam, iż najwyższa pora i przyda mi się jak najbardziej na studiach. 
 

Dzisiejszy post jest taki typowo pogadankowy, chciałam napisać o tym, co działo się w ostatnim czasie, ale wracam też do was z nowym wierszem. Jest wiosna, tak naprawdę moja ulubiona pora roku, ale tym razem jest ona dla mnie zupełnie inna, nawet ta niż rok temu. Totalnie nie czuję w tym przypadku tej wiosny, nawet pogoda nie jest taka, jaka być powinna. W lutym było autentycznie cieplej niż jest teraz. Ale nic nie zrobimy... W każdym razie zapraszam do krótkiej lektury:

Kocham wiosnę.
To jedna z tych pór roku,
Kiedy świat budzi się do życia,
Ale...
Tym razem jest inaczej.
Mimo że dziś typowo wiosennie:
Słońce, ciepło, śpiew ptaków,
Ja tego nie czuję,
A deszczowa pogoda przenika przeze mnie.
Dobijające jest zmęczenie, duszę się,
Mam dość.
I nawet moja ulubiona wiosna
Nie może mnie podnieść.
Ona po prostu musi minąć.
Na nowo będę się nią cieszyć
Za rok. 
 

Piszcie o swoich wrażeniach. Jak wy spędziliście kwiecień? 

Do następnego!

11 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za Twoją maturę :) Ciężko mi uwierzyć, że od mojej matury minęło juz 9 lat!! :o Mimo ograniczeń rocznice spędziliście bardzo fajnie, a szczególnie ta wizyta w McD :P U mnie kwiecień pracowity, pochmurny i męczący. Oby w maju przyszła prawdziwa wiosna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że kwarantanna lekko Ci minęła. Trzymam kciuki za maturkę! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie bardziej wolę lato ale w wiośnie kocham to budzenie się do życia ! Świetnie że udał się Wam wypad na rocznicę u nas też koniecznym punktem jest Mc Donald :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę dużo siły do nauki! Jeszcze tylko trochę, więc dasz radę! :)
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki i życzę powodzenia na maturze, aby dobrze wszystko poszło :D
    Gratuluję trzech lat związku i życzę kolejnych takich rocznic :D
    Bardzo ładny wierszyk i super zdjęcia! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia kochana na maturze! :)

    Bardzo inspiracyjne ujęcia. Też kocham wiosnę, uwielbiam ten moment kiedy wszystko budzi się do życia.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh very wonderful photos
    Great post
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Powodzenia na maturze, trzymam kciuki! :) Wspaniały wpis, bardzo inspirujący i taki wiosenny! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za maturę! 🙈🙈🥰

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym roku mało coś tej wiosny, ale wciąż liczę na piękny i słoneczny maj :)
    Powodzenia na maturze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia na maturze! Trzymam kciuki.
    Póki co pogoda nam nie dopisuje, mam nadzieję, że wiosna nadejdzie już niebawem :)
    Pozdrawiam ❤
    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger