stycznia 15, 2021

|1| Movie favourites

 Hej!

Zdałam sobie sprawę, że strasznie rzadko polecam wam tutaj jakieś filmy. Nie pamiętam, kiedy był ostatni post w takim stylu, a w ostatnim czasie chyba każdy z nas ogląda niezliczoną ilość filmów i seriali (ja może seriali nieszczególnie, hah) i chciałabym się podzielić tym, co obejrzałam i co naprawdę mi się spodobało. Myślę też, że fajnie by było zrobić z tego serię i co jakiś czas, jeśli się tego nieco nazbiera, napisać taki post z nowymi ulubieńcami filmowymi. 

Szczerze to ja jestem też dość tradycyjna, jeśli chodzi o filmy, ponieważ lubię wracać do klasyków i w kółko oglądałabym to samo, jednak postanowiłam to zmienić i z tej racji, że obecnie większość czasu przesiadujemy w domach, szukam czegoś nowego i w ten sposób często spędzam wieczory. 

Także więc przejdźmy do rzeczy - czyli co tak naprawdę zasługuje na polecenie? 

Czarna Piękność


Jeden z nowszych filmów Disneya, który naprawdę mnie ujął. W sumie, gdy zobaczyłam, że jest Disneya, to od razu wzięłam się za oglądanie. To historia przyjaźni między dzikim mustangiem a nastoletnią Jo, której jako jedynej udało się oswoić konia, ponieważ mają podobną przeszłość i rozumieją się nawzajem jak nikt inny. 
Film jest naprawdę przepiękny i w zasadzie dla osób w każdym wieku. Szczerze przyznam, że na koniec nawet uroniłam łezkę. Dla mnie film, na którym jestem w stanie się popłakać, jak najbardziej zasługuje na polecenie!

• Czego naprawdę chcemy


Niemiecki film o parze, która boryka się z problemem niepłodności i wyjeżdża na wakacje do Sardynii. Poznają tam inne małżeństwo, które posiada dwójkę dzieci. Kobieta jest załamana i wakacje nie wyglądają tak, jak miały wyglądać.

Szczerze nie sądziłam, że przekonam się do niemieckiego filmu, ponieważ nie przepadam już za samym językiem i myślałam, że będzie on mi mocno przeszkadzał. Ale sama fabuła tak mnie wciągnęła, że nie zwracałam na to totalnie uwagi. Także duży plus!

• Joker


Słyszałam o wyjściu tego filmu w 2019r. ale sądziłam, że opowiada o czymś zupełnie innym niż faktycznie. Nie zgadłabym, iż to historia o chorym człowieku, który ze swoja chorobą musi się zmagać każdego dnia i z tego powodu spotykają go różne przykrości, a także tak mocno ona oddziałuje na jego psychikę. Bohater nie radzi sobie ze swoją rzeczywistością i ostatecznie dokonuje się różnych czynów. 

Film wiele rozjaśnia i też może zmienia w sposobie myślenia. Ja non stop podczas jego oglądania zadawałam sobie różne pytania i byłam wstrząśnięta tym, co widzę. Poza tym sam aktor, grający główną rolę Jokera, zasługuje na wielki podziw, chyba nawet dostał nagrodę Oscara. W każdym razie film jest bardzo interesujący i na pewno spodoba się osobom, które lubią tematy psychologiczne. 

• Grzeczne dziewczyny tego nie robią


Teraz coś luźniejszego, czyli komedia, która naprawdę mnie rozbawiła. Choć są różne opinie, mi film się spodobał. Opowiada o dziewczynie, która zostaje nazwana przez swojego eks seksofobką i jest totalnie nieobeznana w temacie seksu. Postanawia to zmienić i robi listę seks-rzeczy do zrobienia, przy której realizacji pomagają jej przyjaciółki. Poza tym udaje jej się poznać nowego faceta. 

Myślę, że film jest świetnym pomysłem na wieczór z drugą połówką. Choć niektóre momenty w nim dają poczucie zażenowania, to naprawdę potrafią rozbawić również.

• Poczujcie rytm


Jeśli ktoś interesuje się tańcem jak ja, to pewnie też spodoba mu się ten film. Jest według mnie takim typowym filmem dla nastolatek, ale o dziwo oglądałam go właśnie z chłopakiem i o dziwo też mu się spodobał, więc w sumie wcale niepowiedziane. Mówi o dziewczynie, która próbuje się dostać do prestiżowego teatru tanecznego na Broadwayu i mimo że posiada duży talent nie udaje jej się to z powodu jej egocentryzmu. Wraca do rodzinnego miasta i tam zaczyna prowadzić zajęcia taneczne i przygotowywać grupę niesfornych dziewczynek do zawodów. Chce na nich się wybić i zostać zauważona, aby móc wrócić do tańca w Nowym Jorku. 

__________

Co myślicie o tych filmach, widzieliście je?
Również oglądacie w ostatnim czasie dużo filmów? 

Do następnego! 

21 komentarzy:

  1. Właśnie szukam super filmów, a tych jeszcze nie widziałam. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam jedynie Jokera. Pierwsze moje zdanie o tym filmie po wyjściu z kina było "dziwny". Film ogólnie daje sporo do myślenia. Aktor zagrał Jokera genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego gra aktorska jest faktycznie genialna! A moim zdaniem film jest świetny

      Usuń
  3. Ten film o tańcu może mi się spodobać. Ogólnie lubie filmy bardziej musicalowe, śpiew itd. ale tu fabuła mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę ciekawy i fajnym rozwiązaniem na wieczór :)

      Usuń
  4. I have seen feel the beat and the joker. Both were good!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam Jokera. Film jest niewątpliwie świetny- obiektywnie rzecz biorąc-, a aktor fenomenalny. Ja nienawidzę jednak dramatów, dlatego wszystko super, ale on jednak nie dla mnie..
    Reszty nie widziałam. Pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość z tych filmów oglądałam, ale pierwszy chętnie zobaczę :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wzruszający, bynajmniej ja się trochę popłakałam, hah :D

      Usuń
  7. Znam tylko jeden film - Joker :) Będę miała co oglądać dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem w tyle jeśli chodzi o filmy, ale na pewno coś wybiorę z Twojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ''Joker'' jest świetny, naprawdę można się wciągnąć i uważam, że jest to film który powinno obejrzeć się co najmniej 2 razy:) Reszty z listy nie znam. Ja również w ostatnim czasie oglądałam duuużo, bo przez ferie ogólnie mało się działo :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oglądałam żadnego z tych filmów ale Joker jest całkiem popularny i muszę go nadrobić! :D

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. czego naprawdę chcemy' to jeden z lepszych niemieckich filmow, jezeli chodzi o fabule... wzruszajace! reszty nie znam, ale na pewno skorzystam z kilku tytulow ;) juz widze swoich faworytow :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oglądałam ostatni :D i w sumie z brkau laku zawsze można obejrzeć ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam z tego zestawienia Jokera i byłam zachwycona. Reszte zapisuje do nadrobienia. Dzięki!
    Dodaje się do obserwujących :d Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! Chcielibyśmy wyróżnić twój post, jeśli jest to możliwe?
    Skontaktuj się z nami alina.wnuck-von-lipinski@uni-bayreuth.de

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger