stycznia 08, 2021

Moje pierwsze wrażenie - Smartwatch Garett Women Ida

Hej! 

Nigdy nie byłam zwolenniczką noszenia zegarków, miałam chyba tylko jeden w całym swoim życiu, który leżał na komodzie i się kurzył. Zawsze były one dla mnie niewygodne i mi przeszkadzały, ale dzisiaj powiem co nieco o smartwatchu Women Ida, marki Garett, którego miałam w ostatnim czasie przyjemność przetestować i naprawdę go polubiłam.





Wybrałam dość standardowy model, może nawet bardziej sportowy, taki idealny na co dzień, ale według mnie będzie pasował też do wielu tych elegantszych stylizacji. Przede wszystkim jest wygodny, na czym najbardziej mi zależało i w zasadzie mam go założonego cały czas. Nie sądziłam, że naprawdę tak dobrze mi się sprawdzi i będę tak zadowolona. 

Smartwatch ma wiele praktycznych funkcji, oprócz oczywiście samego zegarka. Mierzy nam kroki w ciągu dnia i przebytą drogę, a na ich podstawie nawet spalone kalorie. Poza tym ma też funkcję pulsometra i ciśnieniomierza. Inną interesującą rzeczą, która szczególnie przykuła moją uwagę, jest monitor snu, za którego pomocą możemy dowiedzieć się m.in. o jakości naszego snu, ile czasu trwał sen głęboki,  a ile lekki. No i zegarek jest wodoszczelny, a to dość duża zaleta. 





O czym też warto wspomnieć to to, iż nasz smartwatch jest podłączony z aplikacją na telefonie za pomocą bluetootha. Dzięki aplikacji mamy właśnie dostęp do bardziej szczegółowych informacji oraz ustawień. Na pewno fajną sprawą jest też to, że możemy włączyć opcję otrzymywania powiadomień z telefonu na zegarek. W moim przypadku to bardzo sprawdzony patent, ponieważ często zapominam o "odciszeniu" telefonu i w tej sytuacji, jeśli ktoś do mnie dzwoni, dostaję wibrację na smartwatch i komunikat o połączeniu. Ale oprócz samych połączeń można też ustawić powiadomienia o sms-ach czy np. z Twittera itp. 

Myślę też, że przy okazji rozpoczętego nowego roku taki zegarek może się fajnie sprawdzić przy realizacji postanowień , np. tych dotyczących większego ruchu. Oprócz licznika kroków jest również funkcja dotycząca biegania. Można też ustawić sobie przypomnienie o aktywności. 


Mam dla was również kod rabatowy zofia20 , który uprawnia do 20% zniżki na zakupy na stronie marki Garett i dotyczy produktów nieprzecenionych. 

Lubicie nosić zegarki? Co myślicie o takim? 
Ja naprawdę się dość z nim polubiłam i serdecznie polecam, jeśli rozważacie opcję kupna.

Do następnego! 

17 komentarzy:

  1. Ja wręcz przeciwnie, uwielbiam zegarki i zawsze mam na ręku zegarek. Uważam, że to super ozdoba. Taki smartwatch fajna rzecz, kupiłabym sobie, ale co wtedy zrobię z tymi zegarkami które mam? :D Na razie się przez to wstrzymuję i noszę klasyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, klasyczne też są super i pięknie wyglądają :)

      Usuń
  2. Ja zastanawiam się nad zakupem smartwatcha. Ja lubię nosić zegarki ale nie jestem do nich zbytnio przywzyczajona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się z tym szybko przyzwyczaiłam, a wcześniej w ogóle nie nosiłam zegarków, więc to chyba duży plus, jest bardzo wygodny :)

      Usuń
  3. Ja już mam swoje cudeńko, które dostałam od męża na urodziny, ale ten też się przedstawia bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna prezencja! Taki zegarek to prawdziwa wygoda. Najbardziej preferowaną funkcją byłoby liczenie kroków. Mam takie coś ustawione na telefonie i pobijanie kolejnych rekordów sprawia mi wiele radości :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze patrzę, ile kroków w ciągu dnia do tej pory udało mi się zrobić i mega się cieszę jak uda mi się osiągnąć cel kroków :)

      Usuń
  5. Beautiful post dear. I love your blog.

    leylland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja posiadam taki zegarek z xiaomi. co prawda jest to 4 generacja i w porownaniu do 3 jest o wiele gorsza... zastanawiam sie nad zakupem 5 i chyba tak zrobie :D pozdrawiam!
    ps. swietna receznja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie nosiłam zegarków.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój mąż ma bardzo podobny :)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie zegarki :) Szczerze mówiąc, nie wyobrażam sobie życia bez niego. Mam swój już pół roku i jestem bardzo zadowolona :) Liczy kroki, spalone kcal :) Pokazuje mój sen (płytki i głęboki) :) Duży plus za możliwośc ustawienia alarmu :D Rano wibruje mi ręka haha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie coś takiego szukam dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zegarek jest świetny ! :) sprawdza się w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze, że jesteś zadowolona. Ja planuję wybrać jakiś model ze sklepu https://hamamobile.pl/fit-watch do 300zł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger