listopada 28, 2020

Ścięłam włosy

 Tak. Dokładnie jak w tytule posta - ścięłam swoje włosy. 

I nie żałuję tej decyzji, wręcz przeciwnie bardzo się z niej cieszę! Dość łatwo ją podjęłam, mimo że długie włosy miałam tak naprawdę całe życie i krócej niż przed ramię nigdy ich nie ścięłam. 

Żyję sobie z nimi już tak parę dni, a po tym jak wyszłam od fryzjera resztę dnia tryskałam radością, tak się sobie w nich podobam i tak dobrze w nich się czuję. Nie odczuwałam też jakiegoś strachu, nie bałam się o to, jak będę w nich wyglądać, nie dbałam o to, po prostu wiedziałam, że chcę to zrobić i je ściąć.

Co w ogóle przekonało mnie do podjęcia takiej decyzji? Bo zdaje sobie sprawę, że wiele dziewczyn by się rozpłakało na miejscu i w sumie głównym atutem kobiety są często te długie włosy, ale ja miałam dość swoich. Nie ścinałabym ich, gdyby nie były tak zniszczone i najlepszym ratunkiem dla nich po prostu było ich skrócenie. Teraz widzę, że są od razu w lepszej kondycji i są przede wszystkim zdrowe. Poza tym też zaczęły mi wypadać, a robiłam dla nich wszystko, co mogłam. Chyba same miały dość tego, że były długie, hah. 

Wiadomo, że to dość drastyczna zmiana z tak długich na tak krótkie i sama byłam w szoku, ale tym pozytywnym, ponieważ od razu je pokochałam. Inni bliscy czy znajomi, gdy mnie zobaczyli, sami byli w dużym zaskoczeniu, jednocześnie nie rozumiejąc, co najlepszego zrobiłam i dlaczego pozbyłam się tych "pięknych" długich włosów. Ale do tej pory usłyszałam same miłe słowa, że włoski bardzo mi pasują. Naprawdę, wierzcie mi lub nie, ale czuję się teraz o wiele lepiej i też pewniej! 




Mówi się, że gdy dziewczyna ścina włosy, to coś zmienia się w jej życiu czy rozpoczyna nowy etap. Także ciekawe, co mnie jeszcze spotka, hah. Zresztą trzeba wszystkiego próbować, bo życie jest zwyczajnie za krótkie. 

A wy co myślicie? 

Do następnego! 

19 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz! Ja też obcięłam swoje bardzo długie włosy i nie żałuje tej decyzji. Plus zrobiłam sobie refleksy i bardzo fajnie się czuje! Ogólnie jak moje włosy były już bardzo długie to zawsze je ścinałam bo były dla mnie już za nudne. Człowiek potrzebuje zmian :D A krótkie włosy również potrafią nadać kobiecości jeszcze bardziej niż długie <3
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥
      Masz 100% rację z tą kobiecością :)

      Usuń
  2. Ślicznie . Ładnej dziewczynę w każdej fryzjerze ładne

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci w tej fryzurze, mi jednak szkoda byłoby obciąć moje długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Ci w tej fryzurze. Cieszę się, że jesteś z niej zadowolona. Krótkie włosy to zdecydowana oszczędność czasu (i pieniędzy), chociaż sama raczej w najbliższej przyszłości nie zdecyduję się na taki krok.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! Bardzo ładnie Ci w krótkich włosach :) JA zawsze jak obcinam włosy to czuje się tak lekko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Tak, właśnie po ścięciu tych włosów poczułam się tak lekko, hah :)

      Usuń
  6. Moim zdaniem w krótszych włosach jest ci o wiele lepiej. Ja też jak ścięłam je z bardzo długich. Była to całkowicie spontaniczna decyzja , moja mama i fryzjerka były załamane tą decyzją a ja tak samo wyszłam z salonu bardzo zadowolona haha
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      I o to chodzi, żeby samemu czuć się najlepiej :)

      Usuń
  7. Pięknie wyglądasz w tej fryzurze! Takie włosy mega Ci pasują! Widać, że jesteś w nich szczęśliwa i pewna siebie, a o to chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasuje Ci ta nowa fryzurka :) Ja kilka miesięcy temu bardzo podcięłam włosy i od razu poczułam się lepiej, większa wygoda:)Ale teraz znowu urosły, jednak jak na razie nie ścinam, no chyba że zaczną mnie wkurzać to zetne wtedy:)
    PS. Dodaję Twój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak, masz rację - jest o wiele wygodniej :)

      Usuń
  9. To jedno z ulubionych powiedzeń mojej mamy:D Jakoby faktycznie, zmiana fryzury przygotowywała nas na zmianę, konsewkencje decyzju, którą już podjęliśmy:)
    Ja z kolei całe życie miałam bardzo krótkie włosy i od 2 lat, po gruntownej zmianie życia, pierwszy raz w życiu włosy zapuszczam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, też ciekawie! Myślę, że właśnie warto w życiu dokonywać zmian i próbować czegoś nowego i dotyczy to się nawet włosów :)

      Usuń
  10. Wow, wyglądasz pięknie! Bardzo ci pasuje ta zmiana. Sama jakiś czas temu podjęłam ostre cięcie, ale nie aż tak ostre haha :)

    www.dbuniek.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrząc na porównanie ze zdjęciem profilowym po prawej to ogromna zmiana! Ale bardzo udana!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger