września 14, 2020

Recenzja pomadki i błyszczyku z Essence

Hej!

Dzisiaj wracam do was z krótką recenzją pomadki i błyszczyka z Essence. Będąc ostatnio w drogerii, jakoś pokusiło mnie o zakup czegoś do przetestowania i tak padło na te dwa produkty do ust. O samej marce Essence nie mam żadnego zdania, ponieważ nigdy jakoś nie kupowałam jej kosmetyków. Stwierdziłam, że spróbuję, bo przykuła moją uwagę wizualnie sama szafa, hah, cenowo wygląda bardzo atrakcyjnie no i same produkty ładnie się prezentują. 

A jak mi się sprawdziły? 



Jestem wielka fanką błyszczyków i na co dzień często ich używam, więc też wybrałam sobie taki słodki różowy kolor błyszczyka z Essence (01 Charm). Zrobił na mnie dobre wrażenie. Zostawia naprawdę fajny połysk na ustach i lekki kolor. Też całkiem ładnie cukierkowo pachnie i smakuje, co jest według mnie dużym plusem. Te typowe "śmierdzące" kosmetyki zawsze mnie odstraszają. No i ma fajny mały aplikator, bardzo wygodny w użyciu. I co też sobie cenię - usta mi się nie lepią. 



Natomiast kolor pomadki to 05 Legendary i wchodzi on już bardziej w brązy. Bardzo lubię właśnie takie odcienie i mam wrażenie, że najlepiej pasują do mojego typu urody, ale po nałożeniu tej pomadki na usta jakoś nie czułam się w tym kolorku, ale to już kwestia indywidualna. Tak samą pomadkę uważam za trafną. Również ma śliczny zapach, tutaj bardziej kwiatowy. Fajnie nawilża usta i dobrze się ją rozprowadza. Mimo że nie jest to matowa szminka, to nie zmywa się od razu po jednym łyku wody czy zjedzeniu czegoś, ale na dłuższą metę chyba nie nada się na dłuższe imprezy. Zresztą to oczywiste. Jednakże w porównaniu do innych tradycyjnych szminek wypada dobrze. 


Używacie produktów z Essence? A może nawet testowałyście już same tę pomadkę lub błyszczyk? 

Do następnego!

12 komentarzy:

  1. oo wyglada bardzo ladnie!
    sending hugs ! :*
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie miałam nic tej marki. Błyszczyków jakos ostatnio nie lubię ale ta pomadka mi się podoba. Ma piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przechodziłam nie raz obok stoisk Essence w Rossmanie jednak nie pamiętam bym coś testowała tej marki. Błyszczyki to totalnie nie moja bajka. Natomiast pomadka m bardzo podobny odcień do mojej z Lovely więc z chęcią sprawdzę ją :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tej firmy. Szata graficzna jak najbardziej na plus, więc może kiedys po nie sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie odcienie pomadek :) Blyszczyków nie używam, ale firmę Essence lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolę przezroczyste błyszczyki, a szminka wygląda na taką, która idealnie się wpasuje w kolor moich warg.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tę firmę bardzo sobie cenię. Nie jest za droga, a produkty są w porządku :D Też jestem fanką błyszczyków także muszę sprawdzić ten!

    Pozdrawiam,

    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadka to jest to czego szukam :)Lubię takie kolorki, więc następnym razem jak wpadnę do sklepu to od razu ją biorę, zazwyczaj stoję dość długo przed sklepowymi półkami zanim się na coś zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadka ma cudny odcień, taki mój! Zdecydowanie bardzo lubię takie satynowe, matowe wykończenie na ustach :) Błyszczyki nie są dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor. Kiedyś używałam produktów z tej firmy.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny kolorek błyszczyka! Ja wole je bardziej niż pomadki! Marke Essence lubie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger