marca 07, 2020

Book inspirations for Spring 2020

Z czasem, z dnia na dzień widzę jak blogowanie wymiera w internecie i przysłania je Instagram, TikTok itp. Nawet bazując na osobach, których blogi obserwuje, temu dowodzą. Tych blogów na mojej liście jest kilkadziesiąt, a ile z nich nadal żyje? Pięć? 
To jest taki czynnik, który wpływa również na moje pisanie bloga. Coraz rzadziej piszę. Coraz mniej mam wyświetleń, coraz mniej komentarzy. Martwi mnie to i sprawia, że właśnie nie mam tego kopa do pisania, choć nadal uwielbiam to robić i nadal lubię czytać inne blogi. Cieszy mnie fakt, iż są jeszcze takie pojedyncze osoby jak ja.
Ale ten temat może zostawię dodatkowo na inny post.

Dziś wracam do was z listą inspiracji wiosennych. Dobrze wiecie, że kocham przeglądać Pinteresta i wyławiać stamtąd perełki, a potem się tu nimi dzielić. Więc oto są! 
Wiosna zresztą już tuż tuż, to moja ulubiona pora roku, na dworze coraz cieplej i widać słoneczko - takiego wpisu nie mogło zabraknąć.
Zapraszam!













Do następnego!

23 komentarze:

  1. Poważnie? Ja właśnie uważam, ze tych blogów jest wiecej, że ludzie wracają na blogosferę no ale może po prostu obracamy się obie w innych blogach i kategoriach. Ja instagrama długo nie mogłam polubić, ale polubiłam i lubię go tam samo jak bloga :) z tym, że tutaj piszę swoje myśli bez ograniczeń znaków.
    inspiracje? super! moje klimaty ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Instagrama kocham, bo uwielbiam przeglądać fotki i sama je dodawać, ale chyba jednak blog i tak wygrywa :)

      Usuń
  2. Kocham te wiosenne looki ♥ Ja do bloga wracam, czasem mniej lub bardziej regularnie ale zawsze wracam ♥
    Buziaki
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana nie przejmuj się. Naprawdę dużo blogów własnie umiera, ale są to jedynie te blogi "chce dostać za darmo ciuchy". Zostają jedyni Ci którzy piszą bloga bo chcą, a nie dla darmowych rzeczy. Masz racje teraz TikTok oraz Instagram ma więcej widzów, jednak zniknie moda na te media. Inspiracje wybrałaś genialne, uwielbiam również Pinteresta.
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moda się zmienia, masz rację, może jeszcze blogowanie stanie się popularne :)

      Usuń
  4. Hm... niestety opisana przez Ciebie tendencja jest dość zauważalna. Mam nadzieje, że blogosfera odżyje na nowo, bo blogowanie to na prawdę piękna pasja <3 Najwytrwalszym pozostaje tylko pogratulować :)
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne inspiracje, aż mam ochotę zrobić jakieś fajne paznokcie, haha!
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, haha, ale dla mnie są niestety niewygodne na co dzień :/

      Usuń
  6. Świetne inspiracje. Bardoz mi się podobają. Co do ilości blogów to nie jestem w stanie się wypowiedzieć, bo sama prowadzę bloga od niedawna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że pojawiają się jakieś nowe osoby z pasją do blogowania ♥

      Usuń
  7. Modowo bardzo moje klimaty, więc bardzo mi się podoba. Ja swojego bloga prowadzę od 7 lat? Obserwowałam wielu i wiele z nich już po prostu nie istnieje, a szkoda bo miały potencjał
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też podobnie tyle czasu już piszę i mam dokładnie taką samą sytuacje jak ty. Wiele blogów bardzo lubiłam czytać, a teraz już ich niestety nie ma

      Usuń
  8. Awesome! Love spring and really like these nail designs.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Te beżowe, luźne portaski, to mo zdecydowany faworyt- prawdziwy KOT <3
    boskie są,m sama dumnie bym takie nosiła <3

    i pazurrrrki piękne <3
    zapisuję jako inspirację na kolejną wizytę u kosmetyczki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne paznokcie! Już się nie mogę doczekać wiosennego słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie wiosenne słoneczko już się pojawia coraz częściej, szkoda tylko, że mamy taką sytuację, jaką mamy i trzeba siedzieć w domu :/

      Usuń
  11. Super inspiracje :D Odnosząc się do blogów to myślę, że jest ich naprawdę sporo,
    jednakże nie wszystkie są nam znane :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może masz rację :) Jednak chyba statystycznie wypada ich mniej niż w ubiegłych latach

      Usuń
  12. We wszystkich stylizacjach najbardziej podobają mi się… buty. Sama, mam ich sporo. Regularnie zresztą rozglądam się za promocjami, które umożliwiłyby zakup obuwia w dobrej cenie. Często natrafiam na nie w tym miejscu: https://butymodne.pl/domowe-damskie-c10783.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger