grudnia 17, 2019

♥ Pomysły na gwiazdkowe prezenty ♥

Święta już tuż tuż i mimo, że o prezentach pod choinkę powinniśmy myśleć już wcześniej, aby na spokojnie wszystko kupić z rozwagą, to niestety często bywa tak, że przez zabieganie, albo nie mamy czasu o tym myśleć, co komu, by się spodobało i iść na zakupy albo kompletnie o tym zapominamy i wpadamy w paranoję, gdy uświadamiamy sobie, że Wigilia już za kilka dni. 
Co w takiej sytuacji?
W tym poście przedstawię pomysły na udane gwiazdkowe prezenty, które powinny przypaść każdemu!

Piżama, sweter, szlafrok




Jest to zdecydowanie prezent, którym nikt nie pogardzi! Ja sama uwielbiam piżamki, sweterki, nigdy nie jest ich za dużo. Mnóstwo fajnych propozycji za małą cenę można zawsze znaleźć w pepco. Ja tam tak naprawdę robię zakupy świąteczne, co roku.

Poduszka, koc


Idealny prezent dla leniuszków lubiących spać. Ale tak szczerze, kto nie lubi?

Świeczka zapachowa


Propozycja dla tej damskiej części. Osobiście kocham świeczki o różnych zapachach! Może na święta jakaś wersja cynamonowa, piernikowa?

Kosmetyki



Tradycyjny prezent, który zawsze sprawia radość. Kosmetyków też nigdy za wiele! Perfumy, balsamy, kremy... W drogeriach przed świętami jest wiele zestawów kosmetycznych do wyboru, często też w niższych cenach!

Biżuteria



Dla panów fajnym pomysłem będzie zegarek, a dla pań może naszyjnik czy bransoletka.

Torebka


Kobiety uwielbiają torebki, tym prezentem raczej nie da się nie trafić.

Portfel, kosmetyczka




Pieniądze i kosmetyki gdzieś trzeba trzymać, haha.

Książka


To jeden z tych banalniejszych prezentów, ale jeśli osoba, którą obdarowujecie uwielbia czytać, to chyba najlepsza opcja.

Kawa, zestaw herbat


Na zimę są świetnym rozwiązaniem, ja sama potrafię wypić w tej porze dwie kawy i z trzy herbaty, jestem ich ogromną fanką, haha.

Kuferek, szkatułka


Na ten pomysł szczerze wpadłam, bo sama takowy chciałabym dostać. Gdzieś trzeba trzymać biżuterię.

Świąteczny kubek


Może to też już oklepany prezent, ale wiele nadal z nich potrafi się cieszyć! Zresztą kubków też nigdy nie za wiele

*Źródło zdjęć - Pinterest*

Mam nadzieję, że choć w jakimś stopniu Wam pomogłam!

Wesołych Świąt Kochani ♥

17 komentarzy:

  1. Ja na szczęscie mam już wszystko kupione dla bliskich jakoś nie chce mi się stresować i kupywać wszystkiego na ostatnią chwilę :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocyk i świeczka to coś cudownego :D Uwielbiam takie prezenty!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna piżama! Ja w tym roku każdemu dołączyłam do prezentów świeczki! Mam nadzieje, że trafię w gust, ponieważ lubię dawać drobne rzeczy (nie chcę, żeby ktoś był wobec mnie zobowiązany)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pomysły. Przynajmniej wiadomo, że prezenty nie będą się kurzyć w szafie. Czasem też warto sprezentować bliskim coś mniej konwencjonalnego, z dobrym poczuciem humoru. Dla mnie takie prezenty też bywają wyjątkowe.

    Jeżeli interesuje cię rozwój osobisty zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły, gdybym nie miała kupionych podarunków to skorzystałabym z podanej listy. W tym roku dostałam dwa świąteczne kubki i bardzo się z nich cieszę, od razu herbata lepiej smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Great gift ideas!!!!

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe pomysły na prezenty!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne pomysły! Bardzo uniwersalne, ale zawsze się sprawdzą :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne pomysły.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie najlepszym prezentem jest piżamka :)
    klapouszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ze swojej strony dorzucę też stronę https://4gift.pl/prezenty/pozostale-prezenty/prezent-dla-podroznika - to właśnie tutaj znajdziecie prezenty dla bliskich wam osób, bez względu na okazję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno bardzo dobrze zrobiłem że wszedłem na ten artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdanie warto zakupić sobie biżuterię ze stali chirurgicznej. Taką macie dostępną na stronie https://www.blingart.pl/ tutaj w ofercie znajdują się zarówno klasyczne wzory, jak i te najmodniejsze podyktowane zmieniający się trendami. Zobaczcie sobie. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogólnie dla mnie prezenty odgrywają od zawsze bardzo dużą rolę i chcę jeszcze powiedzieć, że także całkiem niedawno szukałam śmiesznych prezentów na parapetówkę. W każdym razie bez problemów możemy je znaleźć w sklepie https://zamowprezent.pl/prezenty-na-parapetowke/tekstylia i wiem, że to jest bardzo dobra opcja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger