stycznia 06, 2018

Zestaw Rimmel London Look od Rity Ory

Pod choinkę od siostry dostałam zestaw z Rimmela - prasowany puder i tusz do rzęs:


Ucieszyłam się, jak zwykle na kosmetyki, haha, ale też dlatego, że mój poprzedni puder się kończył i szukałam również jakiegoś nowego tuszu. Nadal nie mogę znaleźć tej perełki, która zadowoli mnie w stu procentach. Możecie coś polecić.
Postanowiłam zrecenzować Wam te dwa produkty, choć mam wrażenie, że wielu z was już samemu je przetestowało. Ja w każdym razie mam je w rękach po raz pierwszy.



Zacznijmy od pudru - wielokrotnie o nim słyszałam, że podobno dobrze matuje i utrwala makijaż.
Zawsze miałam problem ze szybkim schodzeniem podkładu i tzw. "świeceniem się".
Jeśli chodzi o moją opinię - jest dobry, robi, to co ma robić, ale niestety mojej cery na razie nie zmienię, więc i tak po pewnym czasie wyglądam jak prawdziwa gwiazda. Jednakże powiem, że puder trzyma lepiej niż te, co dotąd miałam, jestem zadowolona. Do tego nie śmierdzi, wprost nienawidzę zapachu niektórych pudrów, a ten pachnie trochę jak krem Nivea. Podoba mi się to. 
Zobaczymy, jak plastik, pudełko, długo wytrzyma, czy czasem mi nie pęknie, bo od noszenia go w torbie czy plecaku różnie to może być.
Tak więc puder według mnie warto polecić.

Co do tuszu mam pewne zastrzeżenia. Jest świetny, jeśli chodzi o wydłużanie rzęs i jestem tego aż pełna podziwu, ale niestety znów je skleja, czego nie znoszę. Wtedy muszę rzęsy za każdym razem rozczesywać inną szczoteczką. Konsystencja też jest taka bardzo wilgotna (?) i łatwo można się poplamić, trzeba być ostrożnym przy malowaniu. Co do samego pędzelka nic nie mam, jest dobry, no o ile nie nabierze się za dużo tuszu i potem będzie plama. Jednak da się z nim jakoś poradzić. 

A Wy co sądzicie? Mieliście już te kosmetyki?

4 komentarze:

  1. Słyszałam, że ten puder ma bardzo zły skład...
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. So interesting product, love it.
    Enjoy in weekend! ♥
    My blog: https://thestoryofagothic.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten puder. Na mnie się nie sprawdził, nie polecam go :D

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie liubię kiedy tusz skleja rzęsy, dlatego nadal szukam tego idealnego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger