stycznia 01, 2018

Nowy rozdział

Co roku to samo:
jakieś postanowienia, życzenia - zdrowia, szczęścia..., jesteśmy coraz starsi. 
Czasem jest się już tym przejedzonym. Niby jest radość, balowanie, sylwester, "Wow, nowy rok", można coś zmienić w swoim życiu, ale prawdę mówiąc, okazji jest do tego wiele. Po co w ogóle czekać, nie lepiej zacząć już dziś?
Ja nigdy nie mam postanowień, chyba więcej jest przy tym odkładania, a na koniec i tak okazuje się, że nic nie udało się zrobić. Na każdy dzień powinno się mieć jakiś cel. Nie tylko od święta. 
Mimo tego nadal czuję, że jest to jakiś nowy rozdział, jakby się miało żyć od nowa, żyć tak, jakby wszystko się poznawało od początku, ale i jakby to były ostatnie chwile. 

Teraz rocznikowo mam szesnaście lat. Bardzo się cieszę, że pójdę do nowej szkoły i poznam nowych ludzi, mam nadzieję tych odpowiednich. Przede mną egzaminy, chcę je napisać dobrze i pójść na wybrany już profil w liceum. Zamierzam lepiej spędzić tegoroczne wakacje niż poprzednie, może więcej się otworzyć na świat.
Ale czy tego dokonam, to nie wiem, nikt nie wie, dlatego po prostu wolę nie stawiać sobie ogółem na nowy rok postanowień, którymi później po prostu będę się zamartwiać, bo np. nie udało mi sie ich spełnić. Co się stanie, to się stanie. 

Jestem chyba sobą trochę zażenowana, ponieważ zaczęłam pisać blogmasy, po czym w połowie grudnia je usunęłam. Stwierdziłam, że były bezsensu (?). Czasem naprawdę chcę pisać regularnie i przed ostatni długi okres to trzymałam, ale teraz sądzę, iż lepiej jest pisać, kiedy się ma na to ochotę - wtedy ma to sens.


Chyba nie będę się rozpisywać na temat moich świąt, co dostałam, to by było nudne. W sumie mnie też nie za bardzo obchodzi, kto co dostał pod choinkę. 

Macie jakieś postanowienia? Jak spędziliście sylwestra? 

8 komentarzy:

  1. Mam kilka postanowień noworocznych, a nie często mi się to zdarza. Sylwestra..mimo tego że spędziłam je tylko z jedną koleżanką w domu to było fajnie :)

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam chciałabym zobaczyć, co takiego dostałaś. Ja również nie jestem zadowolona z kilku swoich postów, no, ale cóż, nie będę ich usuwać, bo każdy wpis to wspomnienie. W ciągu tego roku zmieniłam swoje nastawienie do postanowień noworocznych - sądzę w tym momencie praktycznie to samo co ty. Sylwestra spędziłam w domu, następnym razem chcę się gdzieś wybrać. + też mam teraz rocznikowo 16 lat i szczerze mówiąc, trochę mnie to przeraża...
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam bardzo podobne zdanie jeśli chodzi o czas na zmiany - i uważam, że każdy czas jest na to dobry. I choć sama nigdy nie stawiałam sobie postanowień, tak teraz zmieniłam to :) Mam trzy i dzięki nim mam nadzieję, że mi się uda chociaż minimalnie wszystkie spełnić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja co roku robię sobie mnóstwo postanowień. Jestem osobą, która jak czegoś sobie nie zapisze to tego nie zrobi. Dlatego tego 1 stycznia siadam i piszę wszystko co chcę zrobić w Nowym Roku. Oprócz tego robię sobie mniejsze cele co miesiąc, bo tak jak mówisz, na zmiany zawsze jest czas! :) Szczęśliwego Nowego Roku kochana ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwester w stolicy z najlepszymi ludźmi ;33 Mam wiele postanowień. Na pewno chcę aby w tym roku w moim życiu zagościło więcej sportu :P

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze najlepiej pisać gdy się chce, bo wtedy jest to prosto z serca ❤
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Happy New Year!
    My blog: http://thestoryofagothic.blogspot.rs
    New post is here, Maleficent ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem zdania, że lepiej zacząć od dzisiaj, a nie odkładać na nowy rok. Ja Ci życzę w tym Nowym Roku aby spełniły się wszystkie Twoje pragnienia na ten 2018. Aby nowa szkoła okazała się super a wszystko dookoła sprawiało, że się uśmiechniesz. Ja postanowiłam zacząć nowy rok z pustką kartką i być szczęsliwa.

    Zapraszam do mnie: coccinellelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger