maja 07, 2022

It's already May

 Hej! 

Dzisiejszy post będzie bardzo luźny, taki typowo pogadankowy, czyli piszę to, co mi ślina na język przyniesie. Ja bardzo lubię czytać takie wpisy u innych blogerów, więc mam nadzieję, że wam też tego typu posty się podobają. Kiedyś miałam ich mnóstwo na swoim blogu, teraz to jakoś wymarło i częściej wstawiam coś tematycznego. Choć, jakby tak pomyśleć, każdy wpis jest trochę pogadankowy, bo niemalże zawsze przed przejściem do konkretów opowiadam wam trochę, co tam u mnie itd. I zauważyłam, że mam tendencję do pisania non-stop o pogodzie, haha. Nie wiem, czy wy też to wyłapaliście. Ale skoro już o tym, to trzeba podtrzymać tę "tradycję". Muszę przyznać, że jestem w końcu mega zadowolona z pogody. To ta, którą lubię najbardziej. Ciepełko, słoneczko, nie za gorąco, nie za zimno. Szczerze, to można się opalać, tak grzeje. Dzisiaj wskoczyłam nawet w top na ramiączkach i poczułam się, jakby przyszło już lato. A ma być jeszcze cieplej! Jeśli temperatura nie przekroczy tak 28 stopni, to będę w pełni usatysfakcjonowana, haha. 

Majówkę oczywiście w większej mierze spędziłam chillując, ale tak jak już wcześniej pisałam, nie obyło się też bez nauki, no niestety. Ona jest i będzie. Chociaż na obecny moment jestem zadowolona, bo to, co musiałam napisać, napisałam, a w nadchodzącym tygodniu nic mnie na szczęście nie czeka. A najbardziej to jestem przeszczęśliwa z faktu, że matura za mną, że wybrałam liceum zamiast technikum. Z drugiej strony trudno uwierzyć, że to minął już rok. W każdym razie, jeśli są tu jacyś tegoroczni maturzyści, powodzenia na rozszerzeniach! 

Dzisiejszy wpis wzbogacam o zdjęcia z ostatniego wypadu z siostrą do Starego Zoo w Poznaniu. Nigdy wcześniej tam nie byłam, a wejście jest kompletnie za friko dla każdego, więc korzystając właśnie z tej pięknej pogody, postanowiłyśmy się tam wybrać. Zoo nie jest duże i nie ma zwierząt z nie wiadomo jakich części świata, ale można zobaczyć m.in małpki, lisy, żółwie czy kucyki. Na pewno warto się tam wybrać. My byłyśmy z rana i oprócz jednej wycieczki przedszkolaków, prawie nikogo tam nie było. Poza tym te zoo jest dosłownie w centrum miasta, więc łatwo się tam dostać. 


Jeśli już długo mnie śledzicie, to możecie wiedzieć, że maj to mój ulubiony miesiąc w roku. Nawet ten ubiegłoroczny mimo matur był naprawdę fajny! I jest on świetny nie tylko pod względem tej pięknej pogody, ale wtedy obchodzę też moje urodziny. Co roku mnie czymś zaskakuje i jest po prostu sam w sobie magiczny. 



Kurtka - Primark
Koszulka - Shein
Spodnie - Stradivarius

Jak widzicie, w tym zoo jest naprawdę ładnie, świetna scenografia do zdjęć, haha. No i tak już przy okazji, bo gadałam o tym już nie wiem ile razy, że chciałam wrzucać wam jakieś wpisy ze stylizacjami, to załączam wam co, skąd mam. Ten outfit to taki ode mnie kolejny klasyk: czarny jeans + koszulka, ale jak można zauważyć, w takich połączeniach najlepiej się czuję i takie też będą się tu pojawiać na blogu.

Do następnego!

8 komentarzy:

  1. Pogoda w ostatnich tygodniach jest naprawdę fajna, warto z niej korzystać :D To Stare Zoo mnie zaintrygowało, bo na niektórych zdjęciach wygląda bardziej jak po prostu park miejski albo ogród botaniczny, mocno zielono tam. W moich okolicach jest kilka takich mini zoo, ale nie jest w nich tak uroczo i nie są za free :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, że maj jest magiczny sam w sobie :D Super zdjęcia :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Ja mam w planach odwiedzić zoo ale we Wrocławiu :) Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam maj! To tak naprawdę w nim wszystko zaczyna konkretnie budzić się do życia po długiej i męczącej zimie! No i to co widać też na Twoich fotkach - letnie stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham maj, wszystko zaczyna rozkwitać, a świat wydaję się jakiś ładniejszy :) Również najlepiej czuje się w takich stylizacjach, wygodnie i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maj jest niesamowicie fotogeniczny :)Przepiękne zdjęcia. Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger