września 13, 2019

Fall Inspirations 2019

Inspiracje na każdy sezon, porę roku chyba powoli stają się tradycją na moim blogu. Według mnie jest to bardzo fajna, niekłopotliwa forma wpisu, w zasadzie to taki post najłatwiej i najszybciej jest mi dla was wrzucić. Uwielbiam oglądać zdjęcia ze stylizacjami na Pintereście i lubię się nimi tu dzielić. No i przede wszystkim są one inspiracjami, pomocą. Która kobieta nigdy nie doświadczyła problemu : "Co mam na siebie włożyć?", raczej żadna, hah. 

Cenię jesień właśnie za sposób ubioru, możliwości w tworzeniu stylizacji, nawet tych najprostszych, bo takie najbardziej lubię. Takim must have na tą porę są różne swetry, kardigany, bluzy, ostatnio też u mnie golfy, no i klasyczne jeansy, pasują do wszystkiego i dobrze wyglądają. 












Co sądzicie?



14 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje! Bardzo lubię tego typu posty. Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a lovely selection
    Happy sunday

    https://www.abdelkhalekleblog.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie lato mogłoby trwać cały rok, ale jeśli chodzi o modę, to uwielbiam jesienne rzeczy. Swetry, kardigany, ramoneski, botki... <3 Piękne inspiracje, mogłabym ubrać wszystkie te rzeczy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zapomniałam o ramonesce! To także mój must have

      Usuń
  4. Uwielbiam jesień. Można nosić grube swetry, zakolanówki i pić herbatę bez końca! Bardzo fajne inspiracje!
    Ja założyłam sobie oddzielny folder na pinterescie i tam dodaje sobie outfity, polecam, bardzo przydatne.
    Pozdrawiam xoxo
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam herbatę ♥
      Tez posiadam taki folder na pinterescie, hah

      Usuń
  5. Uwielbiam takie inspiracje modowe, odświeżam właśnie szafę i już mam parę pomysłów, na co polować w sklepach teraz :D
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam jesienne stylizacje! <3 Ahhh, już powoli oczami wyobraźni zestawiam ulubione ciuszki he he
    Pozdrawiam serdecznie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te stylówki są zdecydowanie w moim guście :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne inspiracje!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesień to najlepsza pora roku na fajne stylizacje! Latem za wiele człowiek na siebie nie włoży, a zimą z kolei jest milion warstw, w które trzeba się w kółko ubierać i rozbierać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger