maja 25, 2019

17


Dwa dni temu skończyłam swoje siedemnaste urodziny, tydzień temu miałam małe przyjęcie urodzinowe wśród najbliższych znajomych, a teraz po prostu siedzę i piszę kolejny wpis.

Śmieszne jest to, że ludzie pytają się mnie, jak się czuję jako siedemnastolatka. Przecież nikt z nas nie odczuwa fizycznych zmian w dniu urodzin. Przecież tak naprawdę starzejemy się z każdą chwilą i tę każdą chwilę można by było jakoś uczcić, nie tylko w przypadku upłynięcia kolejnego roku. 


Oczywistym jest jednak to poczucie, uświadomienie sobie: "O, już kolejne 12 miesięcy za mną", no bo jednak na co dzień nie zwracamy uwagi na to, że z każdym momentem bliżej nam do śmierci. Ale nie wprowadzajmy smutnego klimatu.


Mój kot chyba nie lubi pozować


Nie chcę też pisać o tym, jak to strasznie, że ten czas za szybko mija, że tęsknię za wcześniejszymi latami albo, że chciałabym już być dorosła (choć w prawdzie za rok już będę), bo to nudne i zresztą chyba każdy ma mętlik w głowie w takich kwestiach. Uważam, iż dobrze jest tak, jak jest i cieszę się chwilą, wierząc w jeszcze lepszą przyszłość i przy tym nie marnować teraźniejszości, której kiedyś mogę żałować.




Dzień urodzin spędziłam dość neutralnie, typowo, prawie jakby był to normalny dzień, kiedy muszę iść do szkoły, wrócić do domu i brać się za naukę. Jednak taki dzień musi się czymś różnić od pozostałych, jesteśmy wtedy obsypywani życzeniami, prezentami. Ale też jakimś cudem tym razem tej nauki poszkolnej nie miałam w ogóle i udało mi się nawet wyjść z przyjaciółką na pizzę. Więc mogę stwierdzić, że naprawdę miło urodzinki spędziłam. 




A Wy które urodziny kończycie w tym roku? 


20 komentarzy:

  1. Ja w październiku skończę 23. I tęskno mi do czasów kiedy miałam 17 lat, po osiemnastce czas leci szybciej :D
    Kasia | mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Pamiętam jak miałam 17 lat i bardzo pragnęłam skończyć 18,nim się obejrzałam mam 21 :D
    Cudowne zdjęcia, śliczna bluzka ♥
    Buziaki,
    Patrycja
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W sierpniu kończę 22 :( Piękna bluzeczka na zdjęciu!

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego!
    Bardzo ładna stylizacja, mega podoba mi się ta bluzeczka. Jest taka dziewczęca, ale też ma taki urok..
    Pozdrawiam serdecznie xox

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Też mi się bardzo podoba, ale jest praktycznie cała z koronki, więc mocno prześwituje, hah.

      Usuń
  5. Nawet jak się jest dorosłym to i tak człowiek ma mętlik w głowie :D
    Wszystkiego najlepszego!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Ja w tym roku będę mieć 18 ♥

    wiktoriadrawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Samych pomyślności! <3
    Ja już niedługo będę obchodziła 19 urodzinki :D Człowiek po osiągnięciu pełnoletności wyobrażał sobie "nie wiadomo co", a życie tak na prawdę toczy się swoim rytmem :) Warto celebrować czas!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszego kochana! :*** Jak ja bym chciała mieć znów 17! To były czasy!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    Nowy post:
    https://najlepszesukienki.pl/jak-sie-ubrac-na-wesele-w-rozmiarze-xxl/

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się z Natka! powyżej z komentarza, też niedługo 19 mam i mówię Ci ciesz się każdą chwilą, bo leci mega szybko!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym mieć znów to naście lat, więc ciesz się tym póki możesz ;p
    Spóźnione Wszystkiego Najlepszego i spełnienia marzeń!
    Super zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. juz 19! nie mam pojecia kiedy to zlecialo....
    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. So nice that you had a great birthday!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego co najlepszego, ja w lutym też obchodziłam swoje 17 urodziny i spędziłam je w gronie najlepszych przyjaciół i rodziny, więc było świetnie! Dobrze, że udało Ci się wyskoczyć chociaż na pizze.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger