kwietnia 22, 2018

Podróbki pomadek Kylie za kilka złotych?

Podróbek słynnych matowych pomadek Kylie jest naprawdę mnóstwo i dzisiaj przychodzę z testem jednymi z nich, które kupiłam, prawdę mówiąc, w chińczyku za osiem złotych za sztukę.
Nie posiadam oryginalnej wersji, więc nie mam jak ich porównać, ale stwierdzę, co o tych podróbkach uważam.


Właściwie to mam już je od jakiegoś czasu i post miał się pojawić o wiele wcześniej, ale dopiero teraz sobie o nich przypomniałam.

Jak widzicie, pudełkiem praktycznie niczym nie różnią się od oryginału, tak samo w przypadku buteleczki z szminką czy konturówki. Ale jednak czy są choć trochę skuteczne?



Wybrałam dość mocny czerwony kolor i bardziej neutralny.


Pierwszy błąd, jaki zauważyłam, to różnica koloru między konturówką a pomadką przy tym jaśniejszym odcieniu. W zasadzie na swatch'ach tak tego nie widać, ale na ustach rzuca się w oczy. Jednakże po zastygnięciu już pomadki wszystko jest w normie. 





Drugim minusem jest to, że pomadka uwydatnia wszystkie suche naskórki i sama wysusza usta, więc za drugim razem, przy czerwonej pomadce, musiałam wcześniej je nawilżyć. Różnica jest. 

A co jeśli chodzi o trwałość? 
Daje radę. Po zjedzeniu mojej dużej porcji naleśniku nadal była na ustach, tylko od wewnątrz się trochę zjadła. Przy zmywaniu jednak miałam małe problemy, a później buzię wokoło całą czerwoną. Ubolewałam, bo musiałam jeszcze raz nałożyć podkład, hah.
 Myślę, że spokojnie by przetrwała kilka godzin.

Ale rzeczą, która mnie zachwyciła najbardziej to zapach jak ten jakiejś najlepszej czekolady. Cudowny!

Jestem pod wrażeniem i te podróbki są ogólnie na plus, ale trzeba pamiętać, żeby przed wymalowaniem ust, je nawilżyć. 

Co sądzicie?

6 komentarzy:

  1. Od dawna mam w planach kupić te podróbki, teraz zaryzykuję

    OdpowiedzUsuń
  2. You look gorgeous with both colors, but I prefer the second one!
    Great post, dear (:

    CM | XIII.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten pierwszy kolorek super :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś podróbkę i wyrzuciłam,bo czułam jakbym miała na ustach klej

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ślicznie Ci w tych kolorach :)

    https://inspirant-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger