kwietnia 29, 2017

Recenzja - Paletka Nude Make Up Kit od Lovely

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was już z drugą i kolejną recenzją produktu od Lovely. Tym razem jest to paletka cieni, którą również zakupiłam na wyprzedaży w Rossmannie.
To jest jakby moja pierwsza w życiu paletka i pierwszy raz na poważnie mam do czynienia z cieniami, więc mogę się też trochę nie znać, ale myślę, że na pierwszy ogień ten wybór był dobry. 




Paletka w cenie normalnej kosztuje 21 zł z groszami i myślę, że jest warta swojej ceny.  Posiada śliczne kolorki, w tym trzy matowe, a reszta to same brokaty. Minusem jest pędzelek, który nie aplikuje jakoś świetnie, więc w najbliższym czasie muszę sobie jakiś inny kupić. No i nie ma lusterka, ale w sumie to też tak bardzo go nie pożądałam. 



Muszę się jednak do czegoś przyczepić i to troszkę bardzo- słaba pigmentacja. Jak widać, marne te swatche, ale taka prawda. Więc jeśli chcielibyśmy zrobić sobie mocne oko, to trzeba dość sporo nałożyć tych cieni, co wiąże się też z szybkim zużyciem paletki. Słaba pigmentacja to także słaba trwałość i po krótkim czasie cały makijaż znajdzie się pod oczyma. Trzeba więc być ostrożnym przy robieniu oka właśnie tymi cieniami, ale myślę, że jak na pierwsze koty za płoty ta paletka jest dobra dla początkujących, ponieważ nie umażemy się na czarownicę z wielkimi czarnymi plamami na powiekach. 


Na tyle opakowania jest też krótka instrukcja na zrobienie smoky eyes, a te kolorki z paletki świetnie się do tego nadają! Sama próbowałam coś wyczarować, ale koniec w końców nie wiem, czy mi się udało. Sami możecie ocenić. 


A Wy jakie macie opinie na temat tej paletki?

19 komentarzy:

  1. niestety, ale rzadko kiedy sie maluje i nigdy nie mialam tej paletki w swoim posiadaniu ;p ale z tego co widze, to ta pigmentacja faktycznie jakas slaba ;/

    nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/04/wear-black-or-stay-naked.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Długo zastanawiałam się nad tym produktem, ale na urodziny dostałam paletkę z Inglota i zrezygnowałam z tej. Firma Lovely jest świetna, choć faktycznie widać, że pigmentacja nie jest zbyt dobra. Trochę szkoda, bo paletka wygląda świetnie :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez bardzo ostatnio polubiłam ta firmę i jak zobaczyłam tą paletkę z tymi ślicznymi kolorkami, to od razu kupiłam, ale w domu załamałam się troszkę tą pigmentacją.

      Usuń
  3. miałam tą paletkę już w rękach już miałam ją kupować ale jednak to się nie stało hah <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam na innym blogu, że ta paletka to kompletny niewypał. Dobrze, że nie kupiłam jej na promocji w Rossmann'ie.
    Obserwuję i pozdrawiam!

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  5. pigmentacja słaba i się osypuje.. jest raczej dla osób początkujących

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadam taką paletkę tylko w innej kolorystyce i zgodzę się, ze jest warta swojej ceny, mimo ze kolorów ma sporo niestety oprócz średniej pigmenacji niestety bez utrwalenia makijażu nie trzymają się one tak długo jakbym oczekiwała a przynajmniej u mnie :) Tak jak ty od niej zaczynałam swoją przygodę z cieniami, więc na początek jest fajna
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ową paletkę. moja najlepsza;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli chodzi o samą markę to uwielbiam kultowy rozświetlacz ;) Cienie w paletce wyglądają ładnie, jednak ich pigmentacja według mnie jest za słaba ;)

    MÓJ BLOG
    INSTAGRAM
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam tą paletę i dla początkujących jest bardzo fajna :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam tej paletki, ale kolory są bardzo ładne. Podoba mi się twój makijaż oka :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory w tej paletce :D

    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta, lub inna z tej kolekcji, leży na mojej komodzie już od roku i jakoś nie potrafię zabrać się do otworzenia jej. Nie mam okazji :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/04/13-reasons-why_29.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się kolory cieni w tej paletce :D
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham tańsze kosmetyki, ale doświadczenie nauczyło mnie, że jednak te droższe cienie są o niebo lepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger