marca 18, 2017

Powrót do dzieciństwa

Hej!
Ostatnio zauważyłam, że dużo dość jest postów kosmetycznych itd. Czas to zmienić! Ile można nawijać o kosmetykach? 

Często miewamy taki "powrót do dzieciństwa". Znajdujemy gdzieś w zakamarkach szaf nasze stare zabawki, pluszaki i rzeczy, z którymi się nie rozstawaliśmy. Rozmyślamy, rozmarzamy się, chcielibyśmy wrócić do tamtych czasów i nagle stajemy się znów dziećmi. Oglądamy ponownie Kubusia Puchatka, słuchamy Ich Troje i czytamy książkę z dobranockami. Odlatujemy i po prostu nie mamy poczucia czasu. 
Przyznajcie się, że też tak czasem macie.

Mniej obowiązków, brak problemów, więcej czasu na głupoty. To wszystko, czego nam dziś brakuje, było wtedy, w dzieciństwie. 

Ostatnio sięgnęłam po moje stare pamiętniki i śmiałam się z mojego słownictwa, pisma, ortografii i wszystkich historii, które tam zapisałam. Przeglądając komputer natknęłam na stare gry i po chwili zaczęłam w nie grać. 
Wtedy przeżywam jeden z najlepszych chwil w życiu. Wspaniałe uczucie mieć możliwość powrotu do starych czasów, a najlepsze jest to, że nigdy nam się to nie znudzi. 
Jeśli chcecie sie ciut więcej dowiedzieć na temat mojego dzieciństwa to zapraszam do tego wpisu - KLIK



Jaka była wasza ulubiona bajka?
ulubiona książka, dobranocka?
zabawka?

8 komentarzy:

  1. Mój brat niedźwiedź
    no coś pięknego :D

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam powracać myślami do czasów dzieciństwa ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio zrobiłam sobie maraton bajek Disneya ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku uwielbialam kubusia puchatka ale mimo wszystko ulubiona byl chyba franklin :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubus Puchatek - Prosiaczek <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do wspomnień z dzieciństwa powracam jak zobaczę jakąś słodycz, którą kiedyś jadlam a teraz albo jej nie ma, albo od x czasu jej nie mam. Jak zobaczę jakiś film, bajkę, przedmiot :) Dobrze jest powspominać, ale nie chciałabym wrócić do tamtych czasów. Myślę, że na tyle nauczylo mnie życie, że każdą lekcję z życia solidnie przeanalizowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger