stycznia 28, 2017

Zamówienie - sukienkowo.com // Moja stylizacja na połowinki ♥

Już jakiś tydzień nic nie pojawiło się na moim blogu.
Czas to zmienić!
Dziś przychodzę do Was z zamówieniem ze stronki sukienkowo.com , ale także z moją stylizacją na połowinki. 

O tej stronce i sklepie wspominałam już w którymś z poprzednich wpisów - link
____

Moim zamówieniem była błękitna sukienka z wiązaniem na plecach. Cena nie była jakaś ogromna, myślę, że nawet spoko, ale niestety o cenie wysyłki nie wspomniano. Dopiero po wejściu w zakupy można było ją poznać. Po dokładnym zmierzaniu w talii, biuście itd. stwierdziłam, że będzie dla mnie dobry rozmiar xs - czyli ten najmniejszy. Wszystko zrobione - kupiłam. 

Wysyłka była ekspresowa. Zamawiałam sukienkę w środowy wieczór, a przyszła do mnie w piątek w południe. Byłam więc bardzo zadowolona. Paczka ładnie zapakowana, bez problemów z jej otwarciem i śliczna siatka z logiem sklepu. W środku znajdował się także rabatowy kupon na kolejne zakupy.


Po rozpakowaniu moje pierwsze wrażenie było, że to jakaś szmatka, ponieważ sukienka jest z dość dziwnego materiału, którego się totalnie nie spodziewałam. Jednak po ubiorze jej byłam zadowolona, nie rozczarowałam się i sukienka nie różniła też się od tej na zdjęciu. Wydaje się tylko troszkę bladsza. Jednak był pewien minus - odstawała mi trochę przy plecach, czego skutkiem było, że musiałam ją oddać do drobnej poprawki. 

No to w końcu mogę Wam ją pokazać oraz całą moja stylizację na połowinki - imprezę z okazji półmetka nauki w gimnazjum. 

















Makijażu już nie pokazywałam, uznałam to za zbyteczne, a i tak brakowało mi czasu, dlatego zdjęcia też nie są za najlepsze. Robiłam je dosłownie pół godziny przed imprezą. Oświetlenie to totalna klapa i ogólnie warunki. Nie mogłam znaleźć dobrego tła, na którym najlepiej bym przedstawiła moją sukienkę. Zlewa się ona trochę z moją ścianą. 

Nie narzekajmy :D

A wy mieliście już swoje połowinki lub będziecie dopiero mieć? ;) 



9 komentarzy:

  1. Świetna sukienka! Brakuje mi takiej w mojej szafie :)
    Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ślicznie wyglądasz <3
    Może wspólna obserwacja ? Ja już obserwuje:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutka sukienka! :)


    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful dress Pretty!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka i śliczny kolorek :) pasuje Ci :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka, pasuje Ci ;*
    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka śliczna! Ale nie mam pojęcia co to są połowinki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger