stycznia 11, 2017

Sukienkowo.com/ Przegląd

Cześć
Dzisiaj przychodzę do Was z małym przeglądem strony sukienkowo.com
Szukając dla siebie sukienki na moje połowinki, natknęłam się właśnie na nią. Byłam pod miłym wrażeniem.Tak się prezentuje po wejściu:



 Strona oferuje wiele sukienek, ale zauważyłam, że jest to powtarzający się typ, krój sukienki. Spora większość ich jest rozkloszowana, często też tiulowa z koronką. Można powiedzieć, że wszystkie nadają się na typową imprezę okolicznościową. Jednakże, gdy wchodzimy w kategorię "sukienki" mamy przeróżne fasony: od sportowych po codzienne. Być może spowodowane jest to tym, że strona jest dość nowa, bo wprawdzie nigdy się z nią nie zetknęłam. Jednak nie mogę nic jej zarzucić, bo wszystkie sukienki są po prostu prześliczne i nawet warte swoich cen, nie jest zbyt drogo, a każdy pewnie znalazłby coś dla siebie. 









Wiele kolorów, każdy znajdzie swój rozmiar, a czas realizacji zakupu jest naprawdę szybki.
Można także wymienić lub odesłać.

Jestem po prostu zachwycona. Zapewne coś sobie zamówię ;) Jeśli do mnie dojdzie zrobię nowy look ;D 

A Wam jak się podoba stronka? 

3 komentarze:

  1. Ojejku jakie cudowne są te wszystkie sukienki! Obserwuję!

    Gorąco pozdrawiam ↞ Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienki są cudowne, weszłam na stronę sklepu i przejrzałam jeszcze wiele innych propozycji. Jestem jak najbardziej zauroczona sukienkami, każda dziewczyna w takiej może poczuć się wyjątkowo, zupełnie jak księżniczka :)

    Zachęcam do wspólnej obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta ostatnia jest cudooowna, zawsze lubiłam pastelowe kolory, są świetne, chyba musze oglądnąć stronkę.
    Kom/kom ? Obs/obs? http://vikk-vika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger